Η παρούσα πτυχιακή πραγματεύεται το θέμα της αναπαράστασης του γυναικείου φύλου και των στερεότυπων, που υφίστανται και λειτουργούν εναντίον των γυναικών στις έντυπες διαφημίσεις. Ειδικότερα εξετάστηκαν ελληνικά έντυπα περιοδικά κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2018, συγκεκριμένα Ιούνιος-Δεκέμβριος 2018. Στόχος της έρευνας είναι να εντοπίσει και να παρουσιάσει τα επικρατέστερα στερεότυπα που εμφανίζονται κατά την αναπαράσταση του γυναικείου φύλου σε διαφημίσεις για το παραπάνω χρονικό διάστημα στην Ελλάδα. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι η ανάλυση περιεχομένου ενώ η κωδικοποίηση βασίστηκε στις θεωρητικές παραμέτρους στερεότυπων και αναπαραστάσεων σύμφωνα με το μοντέλο του Goffman (1979). Για τη διεξαγωγή της έρευνας συλλέχθηκαν 110 διαφημίσεις από τα τρία δημοφιλέστερα περιοδικά της Ελλάδας βάσει πωλήσεων το Elle, το Madame Figaro και το Marie Claire αντίστοιχα.
Δ > Διαφήμιση
Τ > Τύπος - Ελλάδα
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Διαφήμιση
Τύπος - Ελλάδα
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)