Το γυναικείο φύλο στη διαφήμιση του ελληνικού τύπου

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Το γυναικείο φύλο στη διαφήμιση του ελληνικού τύπου

Παρηγορίδου, Ελισάβετ

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2019-03

2019-03


Η παρούσα πτυχιακή πραγματεύεται το θέμα της αναπαράστασης του γυναικείου φύλου και των στερεότυπων, που υφίστανται και λειτουργούν εναντίον των γυναικών στις έντυπες διαφημίσεις. Ειδικότερα εξετάστηκαν ελληνικά έντυπα περιοδικά κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2018, συγκεκριμένα Ιούνιος-Δεκέμβριος 2018. Στόχος της έρευνας είναι να εντοπίσει και να παρουσιάσει τα επικρατέστερα στερεότυπα που εμφανίζονται κατά την αναπαράσταση του γυναικείου φύλου σε διαφημίσεις για το παραπάνω χρονικό διάστημα στην Ελλάδα. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι η ανάλυση περιεχομένου ενώ η κωδικοποίηση βασίστηκε στις θεωρητικές παραμέτρους στερεότυπων και αναπαραστάσεων σύμφωνα με το μοντέλο του Goffman (1979). Για τη διεξαγωγή της έρευνας συλλέχθηκαν 110 διαφημίσεις από τα τρία δημοφιλέστερα περιοδικά της Ελλάδας βάσει πωλήσεων το Elle, το Madame Figaro και το Marie Claire αντίστοιχα.

Δ > Διαφήμιση
Τ > Τύπος - Ελλάδα

Διαφήμιση
Τύπος - Ελλάδα

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)