Το γυναικείο φύλο στη διαφήμιση του ελληνικού τύπου

Το γυναικείο φύλο στη διαφήμιση του ελληνικού τύπου

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το γυναικείο φύλο στη διαφήμιση του ελληνικού τύπου

Παρηγορίδου, Ελισάβετ

Thesis
NonPeerReviewed

2019-03


Η παρούσα πτυχιακή πραγματεύεται το θέμα της αναπαράστασης του γυναικείου φύλου και των στερεότυπων, που υφίστανται και λειτουργούν εναντίον των γυναικών στις έντυπες διαφημίσεις. Ειδικότερα εξετάστηκαν ελληνικά έντυπα περιοδικά κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2018, συγκεκριμένα Ιούνιος-Δεκέμβριος 2018. Στόχος της έρευνας είναι να εντοπίσει και να παρουσιάσει τα επικρατέστερα στερεότυπα που εμφανίζονται κατά την αναπαράσταση του γυναικείου φύλου σε διαφημίσεις για το παραπάνω χρονικό διάστημα στην Ελλάδα. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι η ανάλυση περιεχομένου ενώ η κωδικοποίηση βασίστηκε στις θεωρητικές παραμέτρους στερεότυπων και αναπαραστάσεων σύμφωνα με το μοντέλο του Goffman (1979). Για τη διεξαγωγή της έρευνας συλλέχθηκαν 110 διαφημίσεις από τα τρία δημοφιλέστερα περιοδικά της Ελλάδας βάσει πωλήσεων το Elle, το Madame Figaro και το Marie Claire αντίστοιχα.

Διαφήμιση
Τύπος - Ελλάδα

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.