Στρατηγικές προώθησης νεοσύστατων επιχειρήσεων μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στρατηγικές προώθησης νεοσύστατων επιχειρήσεων μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ

Χρυσίδου, Ναυσικά
Μάλαμα, Πολυξένη

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2019-05

2019-05


Στις μέρες μας, οι οποίες χαρακτηρίζονται από έντονη τεχνολογική ανάπτυξη, το διαδίκτυο αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για τον σύγχρονο τρόπο ζωής. Έχοντας υιοθετηθεί στην πλειοψηφία των ανθρωπίνων δραστηριοτήτων, το διαδίκτυο προσαρμόζεται όλο και περισσότερο στην καθημερινή ζωή. Ο αντίκτυπός του είναι ιδιαίτερα εμφανής στις επιχειρήσεις, οι οποίες ακολουθώντας την τεχνολογική αυτή εξέλιξη, δραστηριοποιούνται πλέον διαδικτυακά μέσω των ιστοσελίδων, των ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό έχει επηρεάσει θετικά την αναγνώριση των προϊόντων και έχει συμβάλλει στην αύξηση των κερδών. Η νεοσύστατη εταιρεία “Arome De Fleur” είναι ένα εικονικό κατάστημα που δραστηριοποιείται στην βιομηχανία ομορφιάς (beauty industry) και συγκεκριμένα στον τομέα των αρωμάτων. Στην παρούσα έρευνα, παρουσιάζονται οι τρόποι με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να δραστηριοποιηθεί ηλεκτρονικά, εξελίσσοντας τις διαδικασίες της και εφαρμόζοντας σύγχρονες στρατηγικές προώθησης. Αναφέρονται αναλυτικότερα, η δημιουργία ιστοσελίδας, προφίλ στα social media, όπως και η προώθηση της μέσω διαφημίσεων της Google.

Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό επιχειρείν

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.