Ένα σχέδιο marketing πάνω σε μια τοπική οινοποιητική επιχείρηση. Case study «Kτήμα Γεροβασιλείου»

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ένα σχέδιο marketing πάνω σε μια τοπική οινοποιητική επιχείρηση. Case study «Kτήμα Γεροβασιλείου»

Βαζγιουρούκου, Ευαγγελία
Κατσόγλου, Σμαρώ

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2019-05

2019-05


Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των αγοραστικών συνηθειών των καταναλωτών στην αγορά του οίνου, καθώς ο τρόπος διαμόρφωσης των στρατηγικών μάρκετινγκ των οινοποιητικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Το θέμα διερευνάται σε θεωρητικό επίπεδο, μέσα από την ανασκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας, σε θέματα γύρω από το μάρκετινγκ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και το μάρκετινγκ των οινοποιητικών επιχειρήσεων. Σε πρακτικό επίπεδο πραγματοποιήθηκε εμπειρική έρευνα, η οποία ακολούθησε τόσο μια ποσοτική, όσο και μια ποιοτική προσέγγιση, με σκοπό την διερεύνηση των αγοραστικών συνηθειών των καταναλωτών οίνου, αλλά και την διερεύνηση των βασικών στοιχείων της στρατηγικής μάρκετινγκ, σε μια οινοποιητική επιχείρηση και συγκεκριμένα στο Κτήμα Γεροβασιλείου. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας των καταναλωτών, συντάσσεται ένα σχέδιο μάρκετινγκ για το Κτήμα Γεροβασιλείου.

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Ο > Οινοπνευματώδη ποτά - Μάρκετινγκ
Ο > Οινοποιία

Οινοπνευματώδη ποτά - Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Οινοποιία
Καταναλωτική συμπεριφορά

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)