Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των αγοραστικών συνηθειών των καταναλωτών στην αγορά του οίνου, καθώς ο τρόπος διαμόρφωσης των στρατηγικών μάρκετινγκ των οινοποιητικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Το θέμα διερευνάται σε θεωρητικό επίπεδο, μέσα από την ανασκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας, σε θέματα γύρω από το μάρκετινγκ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και το μάρκετινγκ των οινοποιητικών επιχειρήσεων. Σε πρακτικό επίπεδο πραγματοποιήθηκε εμπειρική έρευνα, η οποία ακολούθησε τόσο μια ποσοτική, όσο και μια ποιοτική προσέγγιση, με σκοπό την διερεύνηση των αγοραστικών συνηθειών των καταναλωτών οίνου, αλλά και την διερεύνηση των βασικών στοιχείων της στρατηγικής μάρκετινγκ, σε μια οινοποιητική επιχείρηση και συγκεκριμένα στο Κτήμα Γεροβασιλείου. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας των καταναλωτών, συντάσσεται ένα σχέδιο μάρκετινγκ για το Κτήμα Γεροβασιλείου.