Ένα σχέδιο marketing πάνω σε μια τοπική οινοποιητική επιχείρηση. Case study «Kτήμα Γεροβασιλείου»

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ένα σχέδιο marketing πάνω σε μια τοπική οινοποιητική επιχείρηση. Case study «Kτήμα Γεροβασιλείου»

Βαζγιουρούκου, Ευαγγελία
Κατσόγλου, Σμαρώ

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2019-05

2019-05


Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των αγοραστικών συνηθειών των καταναλωτών στην αγορά του οίνου, καθώς ο τρόπος διαμόρφωσης των στρατηγικών μάρκετινγκ των οινοποιητικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Το θέμα διερευνάται σε θεωρητικό επίπεδο, μέσα από την ανασκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας, σε θέματα γύρω από το μάρκετινγκ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και το μάρκετινγκ των οινοποιητικών επιχειρήσεων. Σε πρακτικό επίπεδο πραγματοποιήθηκε εμπειρική έρευνα, η οποία ακολούθησε τόσο μια ποσοτική, όσο και μια ποιοτική προσέγγιση, με σκοπό την διερεύνηση των αγοραστικών συνηθειών των καταναλωτών οίνου, αλλά και την διερεύνηση των βασικών στοιχείων της στρατηγικής μάρκετινγκ, σε μια οινοποιητική επιχείρηση και συγκεκριμένα στο Κτήμα Γεροβασιλείου. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας των καταναλωτών, συντάσσεται ένα σχέδιο μάρκετινγκ για το Κτήμα Γεροβασιλείου.

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Ο > Οινοπνευματώδη ποτά - Μάρκετινγκ
Ο > Οινοποιία

Οινοπνευματώδη ποτά - Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Οινοποιία
Καταναλωτική συμπεριφορά

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.