δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Στρατηγικές μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων στην αγορά της Ινδίας. Η περίπτωση του ελαιολάδου
Στη σύγχρονη δυναμική αγορά οι επιχειρήσεις προσανατολίζονται στην ανάπτυξη των προϊόντων τους και στην εφαρμογή ορθών και σύγχρονων πρακτικών μάρκετινγκ με στόχο να αποκτήσουν και να διατηρήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Επιπλέον, για να επιβιώσει και να αναπτυχθεί μια επιχείρηση κατά τη σημερινή εποχή, απαιτείται να δραστηριοποιηθεί τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Υπό αυτό το πρίσμα, η ανάπτυξη των αγροτικών προϊόντων και δη του ελαιολάδου και η εξέλιξη των πρακτικών μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων παραγωγής ελαιολάδου κρίνεται απαραίτητη, καθώς επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό την οικονομία της Ελλάδας.
Για τον λόγο αυτό η παρούσα μελέτη αναλύει τις στρατηγικές του διεθνούς μάρκετινγκ και ειδικά αυτές που εφαρμόζονται στα αγροτικά προϊόντα και το ελαιόλαδο, με στόχο την κινητοποίηση τόσο των σχετικών ελληνικών επιχειρήσεων όσο και των αρμόδιων φορέων και του Κράτους για εξαγωγικές δραστηριότητες σε παγκόσμιο επίπεδο. Σημαντική αγορά-στόχος για την εξαγωγή ελαιολάδου αποτελεί η αγορά της Ινδίας, η οποία διαπιστώνεται πως είναι ιδιαίτερη και δύσκολη, αλλά αποτελεί τεράστια ευκαιρία για τις εξαγωγικές εταιρείες ελληνικού ελαιολάδου. Ωστόσο, μέχρι και σήμερα δεν έχει αξιοποιηθεί, με αποτέλεσμα να κυριαρχεί η Ιταλία και η Ισπανία, παρόλο που το ελληνικό εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο είναι ανώτερης ποιότητας και συνεπώς το πλέον ωφέλιμο για τον άνθρωπο.
Σκοπός της μελέτης είναι να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο για τις ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής ελαιολάδου, οι οποίες δραστηριοποιούνται ή επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στο εξαγωγικό εμπόριο και ειδικότερα στις εξαγωγές ελαιολάδου στην Ινδία. Έτσι, αναλύεται το μάρκετινγκ του ελαιολάδου, τα οφέλη του ελαιολάδου για την υγεία και η αγορά της Ινδίας, ενώ στη συνέχεια διερευνώνται οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν από τις ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά και από τους αρμόδιους φορείς και το ελληνικό κράτος, ώστε το ελληνικό ελαιόλαδο να αναπτυχθεί και να εδραιωθεί στην αγορά της Ινδίας.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.