Σκοπός στην παρούσα εργασία είναι η προσέγγιση του τρόπου με τον οποίο μπορούν τα κοινωνικά δίκτυα να χρησιμοποιηθούν από τους εκδοτικούς οίκους. Ένας από τους στόχους της εργασίας είναι να αποδειχτεί πως τα εργαλεία του μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να βοηθήσουν στην προώθηση των εκδόσεων.
Η προσέγγιση του θέματος της εργασίας υλοποιείται με ποιοτική έρευνα, δηλαδή, αρχικά πραγματοποιείται η θεωρητική προσέγγιση του θέματος για την κατανόηση των εννοιών μάρκετινγκ και διαφήμιση, ο προσδιορισμός του μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα και ειδικότερα η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους εκδοτικούς οίκους. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος και την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων πραγματοποιήθηκαν μελέτες περιπτώσεων για δύο αναγνωρισμένους εκδοτικούς οίκους της χώρας και τη χρήση των κοινωνικών δικτύων.
Το θέμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς ελάχιστες έρευνες έχουν γίνει πάνω στη χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους εκδοτικούς οίκους. Οι περισσότερες έρευνες αφορούν τη χρήση των κοινωνικών δικτύων γενικότερα από τις επιχειρήσεις. Όμως, οι εκδοτικοί οίκοι αποτελούν μια ξεχωριστή επιχειρηματική κατηγορία, καθώς είναι αυτοί που μεταδίδουν την πληροφορία.