Μελέτη της χρήσης των διαδικτυακών κέντρων τύπων από τις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις = Investigation of the use of online corporate press rooms by the largest greek companies
Μελέτη της χρήσης των διαδικτυακών κέντρων τύπων από τις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις = Investigation of the use of online corporate press rooms by the largest greek companies
Η μεγάλη ανάπτυξη των επιχειρήσεων στην Ελλάδα και η συνεχής τεχνολογική εξέλιξη οδήγησαν στην εφαρμογή παροχής υπηρεσιών πληροφόρησης και μέσω του διαδικτύου. Η χρήση των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και ιδιαίτερα του Διαδικτύου ως μέσω επικοινωνίας βοηθά στην αλληλεπίδραση και την ανταλλαγή μηνυμάτων, ενισχύοντας τις σχέσεις συμπεριφοράς μεταξύ επιχειρήσεων και δημοσιογράφων. Βασικός στόχος των επιχειρήσεων είναι η δημιουργία και η διατήρηση των σχέσεων με τους δημοσιογράφους. Μέσω του Διαδικτύου, οι δημοσιογράφοι έχουν άμεση πρόσβαση στις ιστοσελίδες και τα κέντρα τύπου των επιχειρήσεων. Η πλειοψηφία των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα έχουν ιστοσελίδες και αναφέρουν τις υπηρεσίες που διαθέτουν. Μερικές από τις ιστοσελίδες υπερτερούν στις πληροφορίες που παρέχουν ενώ άλλες υστερούν. Τα κέντρα τύπου των επιχειρήσεων μπορούν να ενημερώνουν και να παρέχουν πληροφορίες στους δημοσιογράφους, αλλά και το ευρύ κοινό.
*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)
Μελέτη της χρήσης των διαδικτυακών κέντρων τύπων από τις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις = Investigation of the use of online corporate press rooms by the largest greek companies
Μελέτη της χρήσης των διαδικτυακών κέντρων τύπων από τις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις = Investigation of the use of online corporate press rooms by the largest greek companies
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.