Μέτρηση εικόνας στα καταστήματα τροφίμων(store image)

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2003 (EN)
Μέτρηση εικόνας στα καταστήματα τροφίμων(store image)

Ράπτη, Κωνσταντίνα-Ειρήνη

Η πτυχιακή αυτή εργασία αποτελεί μια έρευνα αγοράς η οποία έχει διεξαχθεί με σκοπό να κατανοήσουμε την συμπεριφορά των καταναλωτών έναντι στην εικόνα των καταστημάτων πώλησης τροφίμων. Από την πολύμηνη αυτή έρευνα, αποκόμισα καλές εντυπώσεις αλλ ά και γνώσεις για το πως διεξάγεται μια έρευνα αγοράς και πως μέσα από μια τέτοια έρευνα μπορούν να βγουν συμπεράσματα για τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Η έρευνα αγοράς είναι μια τεχνική του marketing και μέσω του ερωτηματολογίου που έχει συνταχθεί θα μπορούν να εξαχθούν όλες τις πληροφορίες που χρειαζεται η έρευνα.

Thesis
NonPeerReviewed

Τρόφιμα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)