Συγγραφή εγχειριδίου και δημιουργία τηλετάξης για τη Μαθησιακή Αναλυτική (Learning Analytics)

Συγγραφή εγχειριδίου και δημιουργία τηλετάξης για τη Μαθησιακή Αναλυτική (Learning Analytics)

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Συγγραφή εγχειριδίου και δημιουργία τηλετάξης για τη Μαθησιακή Αναλυτική (Learning Analytics)

Σκουμπουτής, Θωμάς

Thesis
NonPeerReviewed

2019-11


Ο σκοπός της εργασίας είναι να δώσει στο κοινό ένα ευανάγνωστο και ευχάριστο σύγγραμμα στα Ελληνικά που μέσα από αυτό θα μπορεί να μάθει για την Μαθησιακή Αναλυτική χρησιμοποιώντας την γλώσσα προγραμματισμού Python. Το βιβλίο που μετέφρασα είναι το Natural Language Processing with Python του Steven Bird, Ewan Klein, και Edward Loper. Natural Language Toolkit: Το NLTK είναι μια κορυφαία πλατφόρμα για την ανάπτυξη προγραμμάτων Python και για την επεξεργασία δεδομένων με την ανθρώπινη γλώσσα. Παρέχει εύχρηστες διασυνδέσεις σε πάνω από 50 κορμούς και λεξικά μέσα , όπως το WordNet, μαζί με μια σουίτα βιβλιοθηκών επεξεργασίας κειμένου για ταξινόμηση, tokenization, starking, tagging, parsing. Η Ιστοσελίδα μου Η σελίδα που φιλοξενεί το βιβλίο που μετέφρασα είναι η https://eclasspython.000webhostapp.com/ Κατασκευάστηκε με WordPress το οποίο είναι φιλικό προς τον χρήστη και είναι ένα από τα καλύτερα CMS (content management system) όπως το Joomla και το Drupal. Φιλοξενείται σε έναν από τους server της https://www.000webhost.com/

Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές)
Βάσεις δεδομένων
Εκπαίδευση εξ΄ αποστάσεως
Τεχνητή νοημοσύνη
Προγραμματισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών
Εκπαίδευση
Εκπαίδευση ενηλίκων
Εξόρυξη δεδομένων

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.