Χρήση φυσιολογικών χαρακτηριστικών στην αξιολόγηση καθαρών σειρών και υβριδίων καλαμποκιού σε συνθήκες χαμηλών εισροών

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Χρήση φυσιολογικών χαρακτηριστικών στην αξιολόγηση καθαρών σειρών και υβριδίων καλαμποκιού σε συνθήκες χαμηλών εισροών

Γιάντσης, Ιωάννης

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2020

2020


Η παρούσα εργασία μελετά το φυτό του καλαμποκιού και επιχειρεί να εξετάσει διεξοδικά ζητήματα που σχετίζονται με τα θρεπτικά στοιχεία τα οποία έχει ανάγκη ως φυτό για την ανάπτυξη και την αποδοτικότητά του. Στόχος της εργασίας είναι να περιγράψει όσο το δυνατόν καλύτερα το καλαμπόκι και τα προβλήματα με τα οποία σχετίζεται το φυτό τα οποία προκαλούνται από την έλλειψη θρεπτικών στοιχείων και ιδιαίτερα την έλλειψη αζώτου και νερού. Απώτερος σκοπός είναι να μελετηθούν οι δύο αυτές περιπτώσεις ελλείψεων στο καλαμπόκι και να γίνει κατανοητό πως επιδρούν στο φυτό, στην φυσιολογία και την παραγωγικότητά του έτσι ώστε να διεξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα που να αποσαφηνίζουν την σπουδαιότητα ύπαρξης των αναγκαίων ποσοτήτων αζώτου και νερού σε καλλιέργειες καλαμποκιού. Η εργασία αναπτύσσεται περισσότερο σε θεωρητικό επίπεδο και στηρίζεται σε πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν και αναλύθηκαν με γνώμονα τις απαιτήσεις της έρευνας. Ακόμη, περιλαμβάνει ένα πειραματικό μέρος μέσω του οποίου επιχειρείται να προσδιοριστεί η επίδραση της μειωμένης άρδευσης και λίπανσης στην απόδοση και την φυσιολογία του καλαμποκιού.

Κ > Καλαμπόκι - Καλλιέργεια

Καλαμπόκι - Καλλιέργεια

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Φυτικής Παραγωγής (Φλώρινα)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.