Η χρήση του βίντεο στη προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για τη περιοχή της Καβάλας = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kavala

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η χρήση του βίντεο στη προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για τη περιοχή της Καβάλας = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kavala

Γανίτη, Αθηνά

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2019-11

2019-11


Στις μέρες μας, ο τουρισμός αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές πηγές εισοδήματος για όλες τις χώρες στον κόσμο. Πολλές είναι οι χώρες που εξαρτώνται από τους του-ρίστες που τις επισκέπτονται για να απολαύσουν ό,τι προσφέρουν. Αν και η έννοια του τουρισμού δεν έχει αποδοθεί από κανέναν, αναφέρεται στην ομαδική ή μεμονωμένη απόδραση για πάνω από 24 ώρες σε κάποιο προορισμό. Εκείνα που έχουν αναπτυχθεί με τα χρόνια στον τομέα του τουρισμού, είναι τα είδη και οι μορφές του, όπως ο αρ-χαιολογικός, ο θρησκευτικός και ο γαστρονομικός τουρισμός, οι οποίες επιδιώκουν να προσελκύσουν όσο περισσότερους τουρίστες γίνεται. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για την προώθηση του τουρισμού όπως ο κινηματογραφικός τουρισμός. Ο κινηματογραφικός τουρισμός αποσκοπεί στην προσέλκυση των τουριστών σε διάφορους προορισμούς μέσω της προβολής τους από ένα βίντεο, DVD, τηλεόραση ή και μέσω των κινηματο-γραφικών ταινιών. Ο ρόλος του βίντεο αν και νέος στην έρευνα του τουρισμού έχει αποδειχθεί σημαντικός μιας και προσελκύει πολλούς τουρίστες σε διάφορους προορι-σμούς. Με στόχο την τουριστική προώθηση της πόλης της Καβάλας επιτυγχάνεται η δημιουργία ενός ντοκιμαντέρ. Για την εκτέλεσή του, ακολουθήθηκαν τα τρία στάδια της παραγωγής, η προ – παραγωγή, η παραγωγή και η μετα - παραγωγή από τα οποία προέκυψε το τελικό ντοκιμαντέρ για την πόλη της Καβάλας.

Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Ψ > Ψηφιακό βίντεο
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ

Ψηφιακό βίντεο
Τουριστικό μάρκετινγκ
Τουρισμός - Ελλάδα

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.