Η εργασία αποτελεί μια διεξοδική μελέτη για τα δεδομένα και τις εξελίξεις στο χώρο των ψηφιακών μέσων. Φαινόμενα όπως η ανάπτυξη της κοινωνίας της πληροφορίας κι οι επιπτώσεις της στους πολίτες αναπτύσσονται και παρουσιάζονται ενώ μελετάται ο βαθμός σύνδεσης της τη σημερινή εποχή με την έννοια των ψηφιακών μέσων.
Το Ψηφιακό Marketing και το Social Media Marketing αποτελούν σπουδαία κι απαραίτητα εργαλεία στις μέρες μας, προκειμένου η διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα να εμφανίσει βραχυχρόνια και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Οπότε, κρίνεται απαραίτητη η αναφορά και η διερεύνηση των μεθόδων αυτών καθώς και γενικότερα του θεσμού της χρησιμότητα της διαφήμισης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στη θεωρία και στην πράξη.
Πραγματοποιείται, ακόμη, παρουσίαση της μεθοδολογίας και του σκοπού της έρευνας που διενεργήθηκε στην παρούσα εργασία καθώς και του ερευνητικό εργαλείου που επιλέχτηκε να χρησιμοποιηθεί.
Επιπρόσθετα, όσων αφορά τα αποτελέσματα της έρευνας, περιλαμβάνονται η περιγραφή των δημογραφικών στοιχείων του δείγματος κι η περιγραφή των αποτελεσμάτων σχετικά με την χρήση και την συμβολή των ψηφιακών μέσων στον εργασιακό χώρο.
Τέλος, η περιγραφή των αποτελεσμάτων σχετικά με την συμβολή της χρήσης των ψηφιακών μέσων και τους κινδύνους που εγκυμονούν συμπληρώνει τη λίστα των αποτελεσμάτων μαζί με τα ομαδοποιημένα αποτελέσματα και τους περιορισμούς της έρευνας.
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)