Το influencer marketing στο χώρο της μόδας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το influencer marketing στο χώρο της μόδας

Τσεντίδου, Ολυμπία
Κουμλέλη, Βασιλεία-Μαρία

Η παρούσα εργασία στοχεύει στον εντοπισμό της σημασίας που έχει το μάρκετινγκ επιρροής (influencer marketing) στον χώρο της μόδας. Πιο συγκεκριμένα μέσα από την ανάλυση οι επιμέρους στόχοι είναι να προσδιοριστεί: • Κατά πόσον οι ηγέτες της κοινής γνώμης και επηρεαστές (influencers) καταφέρνουν (μέσα από τη δημοσίευση σχετικού περιεχομένου σε blogs και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) να επηρεάζουν τον καταναλωτή και τις αγοραστικές του αποφάσεις. • Η εξέλιξη του μάρκετινγκ μόδας στη σημερινή εποχή και με βάση τα νέα δεδομένα που δημιουργεί η ψηφιακή τεχνολογία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στους επαγγελματίες της μόδας. • Ο ρόλος του μάρκετινγκ επηρεασμού στη μόδα (brand awareness, κερδοφορία κ.α.) • Η έννοια μάρκετινγκ επηρεασμού αλλά από την πλευρά μιας εμπορικής επωνυμίας στον κλάδο της μόδας(brandperspective). Προκειμένου να δοθεί ολοκληρωτικά το πλαίσιο του influencer marketing και στο οποίο λειτουργεί και κινείται η μόδα και οι εταιρίες μόδας, αναλύονται οι μελέτες περίπτωσης των εταιριών Fendi, Gymshark και Adidas οι οποίες αποτελούν σπουδαία και αντιπροσωπευτικά παραδείγματα εταιριών που χρησιμοποίησαν επιτυχημένα το μάρκετινγκ επηρεασμού για το κοινό τους. Το ερευνητικό μέρος της εργασίας αυτής επικεντρώνεται στην παρουσίαση και ανάλυση του μάρκετινγκ επιρροής των μεγάλων εταιριών Fendi, Gymshark και Adidas. Επιλέχθηκε αυτή η μέθοδος έρευνας διότι μπορεί να προσφέρει μια εις βάθος ανάλυσητου φαινομένου που μας απασχολεί, του μάρκετινγκ επηρεασμού στη μόδα. Επίσης, επιλέχθηκε διότι οι περιπτωσιολογικές μελέτες χρησιμοποιούνται όταν απασχολούν τον ερευνητή οι ερωτήσεις "πώς" ή "γιατί" πάνω σε ένα πραγματικό περιστατικό ή πλαίσιο ζωής. Τέλος, στα συμπεράσματα με τα οποία ολοκληρώνεται η παρούσα μελέτη, γίνεται κατανοητός πλέον ο τρόπος αλλά και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται σε μια καμπάνια μάρκετινγκ επηρεασμούαπό τις εταιρίες μόδας. Επίσης, διαπιστώνεται κατά πόσο τελικά το μάρκετινγκ επηρεασμού συμβάλλει στην επιτυχία τους, στη βελτίωση των πωλήσεων και την επικοινωνία με τους πελάτες τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Επικοινωνία
Καταναλωτική συμπεριφορά


Ελληνική γλώσσα

2019

http://anaktisis.uowm.gr/10282/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.