Τα πολιτικά μηνύματα μιας πολιτικής εκστρατείας. Σχεδιασμός και ανασχεδιασμός "υπό συνθήκες πίεσης"

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2006 (EN)
Τα πολιτικά μηνύματα μιας πολιτικής εκστρατείας. Σχεδιασμός και ανασχεδιασμός "υπό συνθήκες πίεσης"

Ευθυμίου, Αρετή-Κωνσταντίνα

Η πολιτική πρακτική ως έννοια είναι ένας συνδυασμός επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων και γενικότερης προσέγγισης αναγκών. Το εύρος της είναι τεράστιο και η εξάρτηση της από τις επικοινωνιακές προσεγγίσεις, δηλώνεται κάθε φορά που υπάρχει περίοδος εκλογών αλλά και ενδιάμεσα, μέσα από την αντιπαλότητα των κομμάτων, και την ανταλλαγή απόψεων προκειμένου το ένα ή το άλλο κόμμα να κερδίσει τις εντυπώσεις. Τα μηνύματα μιας πολιτικής εκστρατείας καθορίζονται βάσει των στόχων των κομμάτων, όπου οι στόχοι έχουν να κάνουν με τη δυναμική ενός κόμματος. Συγκεκριμένα, τα κόμματα που πρωταγωνιστούν μεταδίδουν μηνύματα που θα τους φέρουν ψήφους, ενώ τα μικρότερα κόμματα μεταδίδουν μηνύματα τα οποία θα τα βοηθήσουν να αυξήσουν το ποσοστό τους. Εκείνο που αποτελεί μελέτης άξιον είναι οι περίοδοι κρίσεων, όπου κυρίως τα κυβερνώντα κόμματα είναι αυτά που φθείρονται περισσότερο. Ο τρόπος με τον οποίο τα κόμματα αντιμετωπίζουν επικοινωνιακά μια περίοδο κρίσης, καταδεικνύει και το βαθμό ωριμότητας των επικοινωνιακών σχεδιασμών τους. Ως κρίση μπορούμε να θεωρήσουμε ένα σκάνδαλο, την αντίδραση του κόσμου σε κάποιο νέο νόμο (απεργίες, καταλήψεις, διαδηλώσεις κ.λ.π), είναι η οικονομική κρίση κ.λ.π.

Thesis
NonPeerReviewed

Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Πολιτική κουλτούρα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)