Η σημασία του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων σε αναπτυσσόμενες εταιρείες: «APIVITA»

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η σημασία του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων σε αναπτυσσόμενες εταιρείες: «APIVITA»

Ζάχου, Βασιλική Ι.
Πέτροβα, Λουΐζα Ι.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2019

2019


Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει αντικείμενο μελέτης και διερεύνησης των πρακτικών του μάρκετινγκ αλλά και των δημόσιων σχέσεων που εφαρμόζουν οι αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις, έτσι ώστε να βελτιώσουν και να αναπτύξουν με το καλύτερο τρόπο τις επιχειρηματικές τους λειτουργίες. Ειδικότερα διερευνώνται και αναλύονται σε θεωρητική αλλά και ερευνητική βάση η εφαρμογή των παραπάνω πρακτικών στην αναπτυσσόμενη εταιρεία φαρμακευτικών καλλυντικών APIVITA. Μέσω ερωτηματολογίου που απευθύνθηκε στους φαρμακοποιούς, επιχειρήθηκε η μελέτη του μείγματος μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρεία APIVITA, σε σύγκριση με τις άλλες εταιρείες φαρμακευτικών καλλυντικών που προωθούν τα προϊόντα τους μέσω των φαρμακείων.

Ε > Εταιρείες
Μ > Μάρκετινγκ
Δ > Δημόσιες σχέσεις

Δημόσιες σχέσεις
Μάρκετινγκ
Εταιρείες

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)