Η σημασία του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων σε αναπτυσσόμενες εταιρείες: «APIVITA»

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η σημασία του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων σε αναπτυσσόμενες εταιρείες: «APIVITA»

Ζάχου, Βασιλική Ι.
Πέτροβα, Λουΐζα Ι.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2019

2019


Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει αντικείμενο μελέτης και διερεύνησης των πρακτικών του μάρκετινγκ αλλά και των δημόσιων σχέσεων που εφαρμόζουν οι αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις, έτσι ώστε να βελτιώσουν και να αναπτύξουν με το καλύτερο τρόπο τις επιχειρηματικές τους λειτουργίες. Ειδικότερα διερευνώνται και αναλύονται σε θεωρητική αλλά και ερευνητική βάση η εφαρμογή των παραπάνω πρακτικών στην αναπτυσσόμενη εταιρεία φαρμακευτικών καλλυντικών APIVITA. Μέσω ερωτηματολογίου που απευθύνθηκε στους φαρμακοποιούς, επιχειρήθηκε η μελέτη του μείγματος μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρεία APIVITA, σε σύγκριση με τις άλλες εταιρείες φαρμακευτικών καλλυντικών που προωθούν τα προϊόντα τους μέσω των φαρμακείων.

Ε > Εταιρείες
Μ > Μάρκετινγκ
Δ > Δημόσιες σχέσεις

Δημόσιες σχέσεις
Μάρκετινγκ
Εταιρείες

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.