Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει αντικείμενο μελέτης και διερεύνησης των πρακτικών του μάρκετινγκ αλλά και των δημόσιων σχέσεων που εφαρμόζουν οι αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις, έτσι ώστε να βελτιώσουν και να αναπτύξουν με το καλύτερο τρόπο τις επιχειρηματικές τους λειτουργίες. Ειδικότερα διερευνώνται και αναλύονται σε θεωρητική αλλά και ερευνητική βάση η εφαρμογή των παραπάνω πρακτικών στην αναπτυσσόμενη εταιρεία φαρμακευτικών καλλυντικών APIVITA. Μέσω ερωτηματολογίου που απευθύνθηκε στους φαρμακοποιούς, επιχειρήθηκε η μελέτη του μείγματος μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρεία APIVITA, σε σύγκριση με τις άλλες εταιρείες φαρμακευτικών καλλυντικών που προωθούν τα προϊόντα τους μέσω των φαρμακείων.