δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Οπτικά ερεθίσματα και καταναλωτική συμπεριφορά
Κυριακοπούλου, Δήμητρα - Μαλεβήνα Κ.
Οι μαρκετίστες, είχαν πάντα σαν στόχο την πώληση των προϊόντων σε ταχύρρυθμους χρόνους, για την απόκτηση κέρδους της επιχείρησης. Έτσι δημιουργούσαν διαφήμισης, με απώτερο σκοπό να προσελκύσουν το ενδιαφέρον τον καταναλωτών. Επίσης άλλαζαν την εμφάνιση του προϊόντος, προσπαθώντας να το κάνουν ποιο ελκυστικό προς το κοινό. Μιας και το πρώτο που αντικρίζουν οι καταναλωτές σε ένα προϊόν είναι η εμφάνιση. Για να το πετύχουν αυτό χρησιμοποιούσαν λογότυπα ή δίνοντας κάποιο ιδιαίτερο χρώμα στην συσκευασία, δημιουργώντας έτσι το ανάλογο συναίσθημα για να προκαλέσουν το ενδιαφέρων τον καταναλωτών για το συγκεκριμένο προϊόν.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.