Διέυρυνση της αναγνωρισιμότητας τουριστικών προορισμών: περίπτωση της Χερσονήσου Κασσάνδρας

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2008 (EN)
Διέυρυνση της αναγνωρισιμότητας τουριστικών προορισμών: περίπτωση της Χερσονήσου Κασσάνδρας

Δερμιτζόγλου, Άννα

Η παρούσα εργασία αφορά, την αναγνωρισιμότητα για τη περιοχή της Κασσάνδρας. Αρχικά συστήθηκε ένα πλήρες ερωτηματολόγιο που προσπάθησε να καλύψει όλες τις πτυχές της έρευνας. Κατά βάση χρησιμοποιήθηκε ένα δείγμα 300 ατόμων τα οποία συμπλήρωσαν, μέσα από προσωπική συνέντευξη, το ερωτηματολόγιο ενώ πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις και αντίστοιχες συνεντεύξεις σε τουριστικά γραφεία. Απαντήσεις που δε θεωρήθηκαν αξιόπιστες, καθώς περιείχαν αντιφατικές απαντήσεις, απορρίφθηκαν ώστε το δείγμα να γίνει πιο αξιόπιστο. Η δημιουργία του ερωτηματολογίου, που αποτέλεσε και τη βάση της έρευνας, πήρε περίπου 1 μήνα. Πιλοτικά δοκιμάστηκε σε ένα δείγμα 50ατόμων ώστε να εντοπισθούν οι πιθανές του αδυναμίες, να γίνουν οι αντίστοιχες βελτιώσεις/διορθώσεις καθώς και να γίνει η απαραίτητη χρονομέτρηση συμπλήρωσής του. Όπως είναι φυσικό, η συγκεκριμένη έρευνα έγινε απρόσκοπτα και ανιδιοτελώς χωρίς να έχει σκοπό να “θίξει” καμιά περιοχή της Χαλκιδικής ούτε όμως και να “ανεβάσει” άλλα μέρη ή χωριά αυτής. Τα αποτελέσματά της βασίστηκαν αποκλειστικά και μόνο στο τυχαίο δείγμα που επιλέχτηκε.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουριστική ανάπτυξη
Τουριστικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)