Social media μάρκετινγκ στον τουρισμό

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Social media μάρκετινγκ στον τουρισμό

Κούσας, Γεώργιος
Κύρου, Ιωάννης

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2020-04

2020-04


Η παρούσα εργασία, μέσα από την ανάλυση ενός συνόλου 519 διαδικτυακών κριτικών (ελληνικών και ξένων) που εντοπίστηκαν στην ιστοσελίδα του Trip Advisor για 11 ξενοδοχεία τριών και τεσσάρων αστέρων στην Ρόδο, διερεύνησε τα χαρακτηριστικά των ξενοδοχειακών μονάδων, τα οποία οι Έλληνες και ξένοι τουρίστες αξιολογούν συχνότερα, καθώς και αν αυτά διαφοροποιούνται με βάση τον αριθμό των αστέρων των ξενοδοχειακών μονάδων και την γλώσσα γραφής τους. Διερευνήθηκε επίσης το σθένος των διαδικτυακών κριτικών τόσο συνολικά, όσο και για τα επιμέρους χαρακτηριστικά τους. Το μεγαλύτερο μέρος των κριτικών ήταν γραμμένες στην Αγγλική γλώσσα. Η ανάλυση έδειξε ότι το προσωπικό και τα δωμάτια ήταν τα χαρακτηριστικά των ξενοδοχειακών μονάδων που αξιολογήθηκαν συχνότερα από τους έλληνες και ξένους τουρίστες, μεταξύ συνολικά 13 χαρακτηριστικών που εντοπίστηκαν (τοποθεσία, δωμάτια, καθαριότητα, προσωπικό, εξυπηρέτηση, αξία-χρήματα, εγγύτητα, παροχές, μπάνιο, ύπνος, θέα, πρωινό, ατμόσφαιρα). Οι Έλληνες τουρίστες αξιολόγησαν συχνότερα την τοποθεσία, την καθαριότητα και την ατμόσφαιρα στις διαδικτυακές τους κριτικές στο Trip Advisor, ενώ από την άλλη οι ξένοι τουρίστες αξιολόγησαν συχνότερα το προσωπικό, τα δωμάτια, τον ύπνο-κρεβάτια, τις παροχές και το μπάνιο. Σε όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά δεν βρέθηκαν διαφοροποιήσεις ως προς την γλώσσα γραφής. Επίσης, οι τουρίστες σε ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων αξιολόγησαν περισσότερο συχνά το πρωινό, σε σύγκριση με τις κριτικές που αφορούσαν τα ξενοδοχεία τριών αστέρων. Από την μελέτη και ανάλυση του σθένους των διαδικτυακών κριτικών προέκυψε ένα υψηλό επίπεδο θετικών κριτικών συνολικά, ενώ ως προς το σθένος των επιμέρους χαρακτηριστικών, βρέθηκε ότι περισσότερο θετικά αξιολογήθηκαν η ατμόσφαιρα, η τοποθεσία, το προσωπικό και το πρωινό, ενώ λιγότερο θετικά αξιολογήθηκαν τα κρεβάτια-ύπνος, η αξία-χρήματα, τα μπάνια και οι παροχές. Τα αποτελέσματα έχουν πολλές πρακτικές συνέπειες για τα ξενοδοχεία τριών και τεσσάρων αστέρων στην Ρόδο, οι οποίες συζητούνται.

Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Ξ > Ξενοδοχεία
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Ξενοδοχεία
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Τουρισμός - Ελλάδα

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)