Social media μάρκετινγκ στον τουρισμό

Social media μάρκετινγκ στον τουρισμό

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Social media μάρκετινγκ στον τουρισμό

Κούσας, Γεώργιος
Κύρου, Ιωάννης

Thesis
NonPeerReviewed

2020-04


Η παρούσα εργασία, μέσα από την ανάλυση ενός συνόλου 519 διαδικτυακών κριτικών (ελληνικών και ξένων) που εντοπίστηκαν στην ιστοσελίδα του Trip Advisor για 11 ξενοδοχεία τριών και τεσσάρων αστέρων στην Ρόδο, διερεύνησε τα χαρακτηριστικά των ξενοδοχειακών μονάδων, τα οποία οι Έλληνες και ξένοι τουρίστες αξιολογούν συχνότερα, καθώς και αν αυτά διαφοροποιούνται με βάση τον αριθμό των αστέρων των ξενοδοχειακών μονάδων και την γλώσσα γραφής τους. Διερευνήθηκε επίσης το σθένος των διαδικτυακών κριτικών τόσο συνολικά, όσο και για τα επιμέρους χαρακτηριστικά τους. Το μεγαλύτερο μέρος των κριτικών ήταν γραμμένες στην Αγγλική γλώσσα. Η ανάλυση έδειξε ότι το προσωπικό και τα δωμάτια ήταν τα χαρακτηριστικά των ξενοδοχειακών μονάδων που αξιολογήθηκαν συχνότερα από τους έλληνες και ξένους τουρίστες, μεταξύ συνολικά 13 χαρακτηριστικών που εντοπίστηκαν (τοποθεσία, δωμάτια, καθαριότητα, προσωπικό, εξυπηρέτηση, αξία-χρήματα, εγγύτητα, παροχές, μπάνιο, ύπνος, θέα, πρωινό, ατμόσφαιρα). Οι Έλληνες τουρίστες αξιολόγησαν συχνότερα την τοποθεσία, την καθαριότητα και την ατμόσφαιρα στις διαδικτυακές τους κριτικές στο Trip Advisor, ενώ από την άλλη οι ξένοι τουρίστες αξιολόγησαν συχνότερα το προσωπικό, τα δωμάτια, τον ύπνο-κρεβάτια, τις παροχές και το μπάνιο. Σε όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά δεν βρέθηκαν διαφοροποιήσεις ως προς την γλώσσα γραφής. Επίσης, οι τουρίστες σε ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων αξιολόγησαν περισσότερο συχνά το πρωινό, σε σύγκριση με τις κριτικές που αφορούσαν τα ξενοδοχεία τριών αστέρων. Από την μελέτη και ανάλυση του σθένους των διαδικτυακών κριτικών προέκυψε ένα υψηλό επίπεδο θετικών κριτικών συνολικά, ενώ ως προς το σθένος των επιμέρους χαρακτηριστικών, βρέθηκε ότι περισσότερο θετικά αξιολογήθηκαν η ατμόσφαιρα, η τοποθεσία, το προσωπικό και το πρωινό, ενώ λιγότερο θετικά αξιολογήθηκαν τα κρεβάτια-ύπνος, η αξία-χρήματα, τα μπάνια και οι παροχές. Τα αποτελέσματα έχουν πολλές πρακτικές συνέπειες για τα ξενοδοχεία τριών και τεσσάρων αστέρων στην Ρόδο, οι οποίες συζητούνται.

Ξενοδοχεία
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Τουρισμός - Ελλάδα

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.