Δημιουργία εφαρμογής με μηχανισμούς τεχνητής νοημοσύνης για την επίλυση του παιχνιδιού Reversi – Othello

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Δημιουργία εφαρμογής με μηχανισμούς τεχνητής νοημοσύνης για την επίλυση του παιχνιδιού Reversi – Othello

Γραμματικόπουλος, Νικόλαος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2020-06

2020-06


Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, αυτό που εξετάζεται είναι η υλοποίηση ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού, του Reversi – Othello, στον υπολογιστή. Αυτό που μελετάται είναι ο τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος προγραμματιστικά. Στην εφαρμογή γίνεται χρήση των μηχανισμών τεχνητής νοημοσύνης, με σκοπό το παίξιμο ενάντια σε έναν παίκτη-υπολογιστή με τη χρήση του αλγόριθμου Minimax με χρήση κλαδέματος ΑΒ. Η εργασία χωρίζεται σε δύο βασικά σκέλη. Το πρώτο αφορά το παιχνίδι Reversi – Othello, όπου αναφέρεται η ιστορία του παιχνιδιού, οι κανόνες και ο σκοπός του και παρουσιάζεται τόσο ο τρόπος παιξίματος, όσο και ορισμένες βασικές στρατηγικές του παιχνιδιού, πάνω στις οποίες εν μέρει βασίζεται ο αλγόριθμος της τεχνητής νοημοσύνης. Το δεύτερο σκέλος πραγματεύεται τις έννοιες της τεχνητής νοημοσύνης, του αντικειμενοστραφή προγραμματισμού και γίνεται επεξήγηση του κώδικα σε μεγάλο βαθμό. Γίνεται αναφορά και σε κάποια ιστορικά στοιχεία της τεχνητής νοημοσύνης.

Π > Προγραμματισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών
Τ > Τεχνητή νοημοσύνη
Γ > Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές)
Λ > Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη
Α > Αλγόριθμοι

Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές)
Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη
Τεχνητή νοημοσύνη
Αλγόριθμοι
Προγραμματισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)