Δημιουργία εφαρμογής με μηχανισμούς τεχνητής νοημοσύνης για την επίλυση του παιχνιδιού Reversi – Othello

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Δημιουργία εφαρμογής με μηχανισμούς τεχνητής νοημοσύνης για την επίλυση του παιχνιδιού Reversi – Othello

Γραμματικόπουλος, Νικόλαος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2020-06

2020-06


Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, αυτό που εξετάζεται είναι η υλοποίηση ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού, του Reversi – Othello, στον υπολογιστή. Αυτό που μελετάται είναι ο τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος προγραμματιστικά. Στην εφαρμογή γίνεται χρήση των μηχανισμών τεχνητής νοημοσύνης, με σκοπό το παίξιμο ενάντια σε έναν παίκτη-υπολογιστή με τη χρήση του αλγόριθμου Minimax με χρήση κλαδέματος ΑΒ. Η εργασία χωρίζεται σε δύο βασικά σκέλη. Το πρώτο αφορά το παιχνίδι Reversi – Othello, όπου αναφέρεται η ιστορία του παιχνιδιού, οι κανόνες και ο σκοπός του και παρουσιάζεται τόσο ο τρόπος παιξίματος, όσο και ορισμένες βασικές στρατηγικές του παιχνιδιού, πάνω στις οποίες εν μέρει βασίζεται ο αλγόριθμος της τεχνητής νοημοσύνης. Το δεύτερο σκέλος πραγματεύεται τις έννοιες της τεχνητής νοημοσύνης, του αντικειμενοστραφή προγραμματισμού και γίνεται επεξήγηση του κώδικα σε μεγάλο βαθμό. Γίνεται αναφορά και σε κάποια ιστορικά στοιχεία της τεχνητής νοημοσύνης.

Π > Προγραμματισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών
Τ > Τεχνητή νοημοσύνη
Γ > Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές)
Λ > Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη
Α > Αλγόριθμοι

Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές)
Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη
Τεχνητή νοημοσύνη
Αλγόριθμοι
Προγραμματισμός ηλεκτρονικών υπολογιστών

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.