Η ανάληψη δράσεων και ο σχεδιασμός πολιτικών για την τόνωση και στήριξη της επιχειρηματικότητας και ιδιαίτερα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων προϋποθέτει την ανάλυση και τεκμηρίωση των επιπτώσεων της κρίσης στον βασικό επιχειρηματικό ιστό της οικονομίας και των βασικών αδυναμιών που η παρούσα κρίση έχει αναδείξει. Η ανάδειξη αυτών των επιπτώσεων και ο εντοπισμός των αδυναμιών των Ελληνικών επιχειρήσεων θα πρέπει να αποτελέσουν οδηγό για τις κατάλληλες δράσεις και πολιτικές που θα πρέπει να υιοθετηθούν. Τα βασικά συμπεράσματα της εργασίας είναι ότι η κερδοφορία των Ελληνικών ΜΜΕ έχει πληγεί καθοριστικά ως συνέπεια της επιδείνωσης του μακροοικονομικού περιβάλλοντος και ότι η βασική δομική αδυναμία των ΜΜΕ είναι η περιορισμένη ρευστότητα. Η σταδιακή επιστροφή στην ανάπτυξη θα συμβάλλει στην ανάκαμψη της κερδοφορίας, ωστόσο για τη βελτίωση της ρευστότητας προτείνονται μια σειρά συγκεκριμένων μέτρων και στρατηγικών για την υλοποίηση των οποίων θα πρέπει να αναληφθεί συντονισμένη δράση τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Ο > Οικονομική κρίση
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Οικονομική κρίση
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)