Στρατηγικές μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε περιφερειακές οικονομίες τη περίοδο της οικονομικής κρίσης

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Στρατηγικές μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε περιφερειακές οικονομίες τη περίοδο της οικονομικής κρίσης

Μπουζίνης, Δημήτριος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2019

2019


Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την οικονομική κρίση και το πώς επηρέασε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Γίνεται αναφορά στη κρίση που έχει πλήξει τη παγκόσμια οικονομίας και την επήρεια μια διεθνούς κρίσης στην Ελλάδα. Αρχικά, θα αναλύσουμε την οικονομική κρίση και τις αιτίες, στη συνέχεια θα δούμε την αρχή της παγκόσμιας κρίσης του 2008 όπου εκδηλώθηκε ταχύτατα. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύουμε και επικεντρωνόμαστε στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αρχικά με τον ορισμό των ΜΜΕ, τις ΜΜΕ στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το πώς οι πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν σημαντικό πυλώνα της ελληνικής οικονομίας που μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη. Στη συνέχεια αναφέρεται πως όλες οι κατηγορίες ΜΜΕ μειώθηκαν τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, με τις μεσαίες επιχειρήσεις να έχουν υποστεί το μεγαλύτερο πλήγμα από την κρίση, συρρίκνωση παρουσίασαν και οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, καταφέρνοντας, όμως, να ανακάμψουν. Επίσης η Ελλάδα δεν μπορεί να ανταγωνιστεί στην ευκολία του επιχειρείν άλλες χώρες της Ε.Ε. διότι έχει υψηλή φορολογία, γραφειοκρατία, την ασυνέχεια πολιτικών να θέτουν τα μεγαλύτερα εμπόδια και σε συνδυασμό με τη περιορισμένη πρόσβαση σε χρηματοδότηση και με την απουσία ευελιξίας σχετικά με το νομοθετικό πλαίσιο που περιορίζει την ενίσχυσή τους από τους αρμόδιους φορείς, το κάνει εξαιρετικά δύσκολο. Εάν οι Ελληνικές ΜΜΕ θέλουν να ανακάμψουν θα πρέπει να προβούν σε καινοτομίες όπως η εισαγωγή νέας τεχνολογίας, το ηλεκτρονικό εμπόριο και να ορίσουν μακροχρόνιους στόχους μιας επιχείρησης και την υιοθέτηση μιας σειράς πράξεων και τον προσδιορισμό των αναγκαίων μέσων για την πραγματοποίηση αυτών.

Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Ε > Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Ο > Οικονομική κρίση
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός

Οικονομική κρίση
Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Στρατηγικός σχεδιασμός

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)