Οι επιχειρήσεις μετά την εξέλιξη της τεχνολογίας έχουν κατορθώσει να αξιοποιήσουν σημαντικές ευκαιρίες που τους παρουσιάστηκαν. Ως ένα βαθμό αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να εξαπλωθούν ευκολότερα κάποιες επιχειρήσεις ξεπερνώντας τα εδαφικά σύνορα της χώρας από την οποία ξεκίνησαν να λειτουργούν. Όμως σε κάποιες περιπτώσεις αυτό μπορεί να είναι δύσκολο. Έτσι είναι απαραίτητο να ξεκινήσουν μελετώντας αρχικά τις επιλογές τους, όπως επίσης και τις δυνατότητες που έχουν. Θεωρείται πως αυτό είναι το βασικότερο βήμα για να ξεκινήσει η συγκεκριμένη διαδικασία καθώς πρόκειται για έναν τρόπο που επιτρέπει στην επιχείρηση να αξιολογήσει τις δυνατότητές της και αναλόγως αυτών να σχεδιάσει τον τρόπο λειτουργίας της. Σε αυτή την περίπτωση σημαντική βοήθεια είναι η εξέταση του ίδιου του περιβάλλοντος που υπάρχει διεθνώς προκειμένου να κριθεί αν όντως είναι συνετή η επιλογή της επέκτασης ή αν για κάποιο λόγο θα πρέπει να καθυστερήσει. Ειδικά στις περιπτώσεις όπου πρόκειται για την επιλογή μιας στρατηγικής διεθνοποίησης είναι απαραίτητη η αξιολόγηση όλων των πιθανών στρατηγικών που μπορεί να ακολουθήσει η επιχείρηση, ενώ την ίδια στιγμή θα πρέπει να εξεταστεί και το ίδιο το επιχειρηματικό περιβάλλον σε διεθνή κλίμακα προκειμένου να μπορέσουν να κατανοηθούν πλήρως οι επικρατούσες συνθήκες και να επιλεγεί η καταλληλότερη στρατηγική διεθνοποίησης. Στην παρούσα εργασία αναλύεται η περίπτωση της ελληνικής επιχείρησης Alumil, μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο χώρο του αλουμινίου και των συναφών κατασκευών εδώ και περίπου 30 χρόνια.
Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Στρατηγικός σχεδιασμός
Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)