Η τουριστική ανάπτυξη, προώθηση και προβολή του Νομού Ιωαννίνων

Η τουριστική ανάπτυξη, προώθηση και προβολή του Νομού Ιωαννίνων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η τουριστική ανάπτυξη, προώθηση και προβολή του Νομού Ιωαννίνων

Σεντελές, Κωνσταντίνος

Thesis
NonPeerReviewed

2019


Ο τουρισμός είναι ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο του κλάδου των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών ανά τον κόσμο. Η τουριστική βιομηχανία είναι τμήμα μιας τεράστιας ομάδας επιχειρήσεων γνωστή ως βιομηχανία ταξιδιών και τουρισμού η οποία προσφέρει ταξίδια στους τουρίστες. Για την Ελλάδα ο τουρισμός αποτελούσε πάντα έναν από τους πιο κερδοφόρους κλάδους και αυτό συνεχίζεται και ως σήμερα παρά την οικονομική κρίση που επικρατεί. Η συνολική συμβολή του τουρισμού στην οικονομία είναι πολύ μεγάλη επηρεάζοντας τις περισσότερες πτυχές της οικονομίας. Σύμφωνα με την αποτίμηση του τουριστικού ισοζυγίου από την Τράπεζα της Ελλάδας, η Ήπειρος υποδέχθηκε το 2017 περίπου το διπλάσιο πληθυσμό της, σε τουρίστες. Ο συνεδριακός είναι ο ακριβότερος κλάδος του τουρισμού, με τα μεγαλύτερα οφέλη και ο μόνος που «κινείται» καθ’ όλη τη διάρκεια τους έτους. Ως εκ τούτου, η στόχευση των Ιωαννίνων να διεισδύσουν στον παγκόσμιο συνεδριακό χάρτη, προσελκύοντας στην πόλη διεθνή συνέδρια, είναι ένας σημαντικός άξονας της νέας στρατηγικής τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων.

Τουριστική ανάπτυξη
Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Τουρισμός - Ελλάδα

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.