Τουριστικό σχέδιο marketing Λήμνου

Τουριστικό σχέδιο marketing Λήμνου

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Τουριστικό σχέδιο marketing Λήμνου

Ντελοπούλου, Ευαγγελία Β.

Thesis
NonPeerReviewed

2019


Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να αναδείξει πιθανότητες ανάπτυξης της τουριστικής κίνησης της Λήμνου. Παρουσιάζεται λοιπόν, ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing η υφιστάμενη κατάσταση του νησιού σχετικά με: τουριστικές υποδομές (ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, επιχειρήσεις εστίασης, παροχές υπηρεσιών) καθώς και μια ανάλυση των τουριστικών προϊόντων και πόρων που διαθέτει το νησί. Έπειτα εντοπίζονται τα προβλήματα, αλλά και οι αδυναμίες που αντιμετωπίζει η Λήμνος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, σε θέματα συνεργασίας, σε θέματα ανάδειξης των τουριστικών προϊόντων της, αλλά και υποδομών. Τέλος προτείνονται λύσεις για τη βελτίωση της προσφοράς των επιμέρους αυτών προϊόντων, προτάσεις για προώθηση και προβολή του νησιού, και γενικότερα για τη βελτίωση της εικόνας της Λήμνου.

Τουριστική ανάπτυξη
Τουριστική υποδομή
Τουριστικό μάρκετινγκ

Ελληνική γλώσσα

cc_by_nc_nd




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.