Η εργασία αυτή έχει σκοπό να αναφερθεί στο γεγονός ύπαρξης της ηθικής στο μάρκετινγκ και αν αυτή υφίσταται και εφαρμόζεται στις επιχειρήσεις από τους μαρκετίστες και την ίδια την επιχείρηση. Πώς ξεκίνησε η έννοια της ηθικής που χαρακτηρίζεται για την φιλοσοφική της φύση από τα αρχαία χρόνια και πως κατέληξε να είναι απαραίτητος συντελεστής για την πρόοδο μιας επιχείρησης; Ποιοι είναι οι παράγοντες που ορίζουν τι είναι ηθικό και τι όχι; Ακόμα, ειδικότερα θα αναφερθούμε στον τρόπο με τον οποίο προσπαθούν να προωθηθούν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές, ποιος είναι ο ρόλος τους απέναντι στην κοινωνία και τις ομάδες ενδιαφέροντος, ποιοι είναι οι στόχοι και ο σκοπός της επιχείρησης, ο οποίος έχει αποκτήσει πολλαπλό ρόλο ιδιαίτερα από τον 20ο αιώνα και μετά και αν αυτός επηρεάζεται από προσωπικά συμφέροντα.