Ηθική στο μάρκετινγκ εξειδικευμένη στις διαφημίσεις

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ηθική στο μάρκετινγκ εξειδικευμένη στις διαφημίσεις

Φρανς, Εμμανουήλ Ε.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2020

2020


Η εργασία αυτή έχει σκοπό να αναφερθεί στο γεγονός ύπαρξης της ηθικής στο μάρκετινγκ και αν αυτή υφίσταται και εφαρμόζεται στις επιχειρήσεις από τους μαρκετίστες και την ίδια την επιχείρηση. Πώς ξεκίνησε η έννοια της ηθικής που χαρακτηρίζεται για την φιλοσοφική της φύση από τα αρχαία χρόνια και πως κατέληξε να είναι απαραίτητος συντελεστής για την πρόοδο μιας επιχείρησης; Ποιοι είναι οι παράγοντες που ορίζουν τι είναι ηθικό και τι όχι; Ακόμα, ειδικότερα θα αναφερθούμε στον τρόπο με τον οποίο προσπαθούν να προωθηθούν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές, ποιος είναι ο ρόλος τους απέναντι στην κοινωνία και τις ομάδες ενδιαφέροντος, ποιοι είναι οι στόχοι και ο σκοπός της επιχείρησης, ο οποίος έχει αποκτήσει πολλαπλό ρόλο ιδιαίτερα από τον 20ο αιώνα και μετά και αν αυτός επηρεάζεται από προσωπικά συμφέροντα.

Μ > Μάρκετινγκ
Η > Ηθική
Ε > Επιχειρηματική ηθική

Μάρκετινγκ
Επιχειρηματική ηθική
Ηθική

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)