Στην εποχή μας όλο και περισσότεροι άνθρωποι στρέφονται σε ένα πιο υγιή τρόπο ζωής. Στην κατεύθυνση αυτή στρέφουν τις προτιμήσεις τους σε αγαθά φιλικά προς το περιβάλλον, βιολογικά και φυσικά προϊόντα κτλ. Το φαινόμενο αυτό παρατηρείται εντονότατα και στον κλάδο των καλλυντικών τα τελευταία χρόνια. Οι καταναλωτές προτιμούν ολοένα και περισσότερο φυσικά και βιολογικά προϊόντα που έχουν ελάχιστες ή καθόλου χημικές ουσίες, τα οποία όμως έχουν τα ίδια αποτελέσματα και χρήσεις όπως τα βιομηχανικά. Στην χώρα μας ειδικότερα και στο μέσω μίας από τις σφοδρότερες οικονομικές κρίσεις στην ιστορία της, το φαινόμενο αυτό λαμβάνει και οικονομικές διαστάσεις. Οι καταναλωτές προτιμούν τα φυσικά και βιολογικά προϊόντα όχι μόνο για την χρησιμότητα τους αλλά και για την τιμή τους που πολλές φορές είναι μικρότερη από τα αντίστοιχα συνθετικά. Η Ελληνική αγορά του κλάδου έχει αρκετές εταιρίες που παράγουν και εμπορεύονται φυσικά προϊόντα, τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στο εξωτερικό γνωρίζοντας μάλιστα μεγάλη επιτυχία και αναγνωρισιμότητα. Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε και να ερμηνεύσουμε το περιβάλλον της συγκεκριμένης αγοράς. Για τον σκοπό αυτό θα αναφερθούμε σε μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον χώρο, κάνοντας μία μελέτη περιπτώσεως (casestudy) για τις πιο βασικές, έτσι ώστε να έχουμε μία καλύτερη και πιο κοντά στην πραγματικότητα εικόνα και άποψη για τον κλάδο των φυσικών καλλυντικών στην χώρα μας.