Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθηση τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθηση τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing

Καπή, Ιωάννα-Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2020-10

2020-10


Οι εξελίξεις στην τεχνολογία αποτελούσαν πάντοτε καθοριστικό παράγοντα στην πορεία του ανθρώπου, με σημαντικό αντίκτυπο σε πολλούς τομής της ζωής του ανθρώπου. Οι αλλαγές που επέφερε η τεχνολογική ανάπτυξη τις τελευταίες δεκαετίες είχε ως αποτέλεσμα την αλλαγή και του τρόπου με τον οποίο συναλλάσσονται οι άνθρωποι μεταξύ τους. Η έλευση του Διαδικτύου (Internet) και του Παγκόσμιου Ιστού (World Wide Web) συνέβαλλαν καθοριστικά προς την αλλαγή αυτή. Πλέον το διαδίκτυο δεν χρησιμοποιείται μόνο ως μέσο πληροφόρησης αλλά και ως μέσο για τη δημιουργία επιχειρήσεων, αύξηση του ανταγωνισμού, δημιουργία ψηφιακού μάρκετινγκ αλλά και την ανάπτυξη του εμπορίου. Στην σημερινή εποχή πολλές επιχειρήσεις έχουν δημιουργήσει την δικιά τους ψηφιακή ταυτότητα, μέσα από την ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, το οποίο προσφέρει οφέλη τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στον πελάτη. Βέβαια μεγάλη σημασία για τις επιχειρήσεις παίζουν και οι πρακτικές μάρκετινγκ, καθώς αποτελούν το μέσο για την προσέλκυση πελατών. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να εισάγει τον αναγνώστη στον κόσμο του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα από τη δημιουργία ενός εικονικού ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) και συγκεκριμένα ενός καταστήματος με μπαχαρικά και βότανα. Επιπλέον, ο αναγνώστης θα έχει την ευκαιρία να γνωρίσει το Μάρκετινγκ, το οποίο οι επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν συχνά για την προσέλκυση πελατών και για τη δημιουργία μιας δημοφιλής επιχείρησης. Το εν λόγω εικονικό ηλεκτρονικό κατάστημα δημιουργήθηκε με τη χρήση του Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου «Wordpress». Επιλέχθηκε η συγκεκριμένη πλατφόρμα λόγω της λειτουργικότητας που προσφέρει, καθώς αποτελεί ένα εύχρηστο λογισμικό με πολλές δυνατότητες για τον χρήστη.

Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Ηλεκτρονικό επιχειρείν

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)