Η εργασία αφορά την οπτική ταυτότητα των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και την δημιουργία μιας προσωπικής οπτικής ταυτότητας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Το δοκίμιο, αποτελείται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Το πρώτο μέρος είναι καθαρά θεωρητικό και περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που εντοπίζονται στη βιβλιογραφία προκειμένου να γίνει κατανοητή η οπτική ταυτότητα. Η συγκεκριμένη ενότητα, χωρίζεται σε τρία κεφάλαια και περιλαμβάνει κάποιους ορισμούς, αναλύσεις και θεωρίες ερευνητών που αναπτύχθηκαν με την πάροδο του χρόνου και συσχετίζονται με το θέμα της εργασίας. Το δεύτερο μέρος, το οποίο είναι και το πρακτικό, αφορά μία μελέτη περίπτωσης. Πιο συγκεκριμένα, αρχικά καθορίζεται ο στόχος της εργασίας και έπειτα μελετάμε ορισμένα πανεπιστημιακά έντυπα της Ευρώπης και της Αμερικής. Στην συνέχεια, παρατίθενται οι πληροφορίες που διαθέτουν και ανάλογα με την συχνότητα εμφάνισης τους, επιλέγονται για να τοποθετηθούν στο έντυπο του Πανεπιστημίου. Ακολουθεί η δημιουργία και προβολή της οπτικής ταυτότητας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Έπειτα αναγράφονται οι παρατηρήσεις καθώς επίσης τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την έρευνα. Τέλος, στον επίλογο αναφέρεται συνοπτικά το θέμα, αναγράφοντας τους περιορισμούς της έρευνας και ορισμένες μελλοντικές προτάσεις.
Μ > Μάρκετινγκ
Τ > Τριτοβάθμια εκπαίδευση - Ανάπτυξη
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Μάρκετινγκ
Τριτοβάθμια εκπαίδευση - Ανάπτυξη
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)