Η χρήση των νέων τεχνολογιών στις τουριστικές υπηρεσίες: μελέτη περίπτωσης = The use of new technologies in tourism services: case study

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η χρήση των νέων τεχνολογιών στις τουριστικές υπηρεσίες: μελέτη περίπτωσης = The use of new technologies in tourism services: case study

Καλαμπουκοπούλου, Ευμορφία

Στην εποχή της Παγκοσμιοποίησης ένα σημαντικό κομμάτι στις Τουριστικές υπηρεσίες είναι η χρήση των νέων Τεχνολογιών. Η τεχνολογία είναι σημαντική στον 21ο αιώνα σε όλους τους εργασιακούς κλάδους, με πολλά πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα. Οι Νέες Τεχνολογίες στον τουριστικό κλάδο προσφέρουν βασικές πληροφορίες για την λειτουργία του τουρισμού. Το internet, τα Central Reservation Systems, τα αυτόματα συστήματα κρατήσεων κ.α. είναι βασικά εργαλεία που χρησιμοποιούνται από τον τουριστικό κλάδο. Από τα πολλά πλεονεκτήματα είναι η μείωση κόστους στις παροχές, καλύτερη οργάνωση, παραγωγή διαδικτυακών προϊόντων και υπηρεσιών και πολλά άλλα. Ο κλάδος του Τουρισμού χωρίζεται σε πολλά και διαφορετικά είδη, έτσι ο κάθε τουρίστας μπορεί να επιλέξει τι είδος τουρισμού θα πραγματοποιήσει ανάλογα με τις ανάγκες του. Το τουριστικό μάρκετινγκ και ο ηλεκτρονικός τουρισμός είναι σημαντικές υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται στον Τουρισμό. Οι Διαδικτυακοί τουριστικοί οδηγοί είναι χρήσιμοι διότι βοηθούν τους τουρίστες δίνοντας τους πρόσβαση σε πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό, έτσι ώστε να βρουν ποια μέρη τους ενδιαφέρει να επισκεφθούν, που να φάνε, σε ποια μέρη θα κάνουν τις νυχτερινές εξόδους τους και διάφορες άλλες χρήσιμες πληροφορίες. Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκε ένας ηλεκτρονικός τουριστικός οδηγός για την ανάδειξη της πόλης της Βέροιας, με την χρήση του Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου «WordPress». Το συγκεκριμένο εργαλείο έχει συντελέσει αρκετά στη δημιουργία διαφόρων ειδών ιστοσελίδων, διότι το λογισμικό του είναι απλό και εύχρηστο αλλά και γιατί παρέχει πολλά και διάφορα εργαλεία που βοηθούν στο καλύτερο οπτικό αλλά και χρηστικό αποτέλεσμα της ιστοσελίδας.

Thesis
NonPeerReviewed

Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου - (CMS)
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Διαδίκτυο (Internet)
Τεχνολογία
Τουριστικό μάρκετινγκ


Ελληνική γλώσσα

2020-09

http://anaktisis.uowm.gr/10908/


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.