Ο ρόλος της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας (VR & AR) στον τουρισμό

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ο ρόλος της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας (VR & AR) στον τουρισμό

Κράλλης, Αθανάσιος
Νικολαΐδης, Ελευθέριος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2020-12

2020-12


Με την τεχνολογική ανάπτυξη να λαμβάνει τη σκυτάλη αποκατάστασης του πραγματικού κόσμου από τα ανθρώπινα χέρια είναι αδιαμφισβήτητη η επιρροή της στην καθημερινότητα μας και κυρίως σε πολυ-αλληλεπιδραστικούς τομείς όπως αυτός του τουρισμού. Ο τουρισμός αναπτύσσεται διαρκώς και ανοδικά σε όλα του τα επίπεδα πάντοτε με κύρια εργαλεία τις νέες τεχνολογίες. Όντας αλληλένδετος με το ιστορικό υπόβαθρο κάθε τόπου, ο τουρισμός ως υπόσταση υποθάλπει πεδία όπως την κοινωνιολογική εξέλιξη, τη χρονική εξέλιξη και τον τρόπο μετάδοσης τους. Με τον τουριστικό κλάδο να παραμένει για πολλές χώρες ανά τον κόσμο η κυριότερη πηγή εσόδων θεωρείται δεδομένη και η εξέλιξη του για τη διεκδίκηση μεγαλύτερου κοινού λόγω αυξημένου ανταγωνισμού. Στον τεχνολογικό κόσμο πλέον, τον παρόν κόσμο στον οποίο η τεχνολογία προσφέρει δυνατότητες κυριαρχίας και εξέλιξης ο ψηφιακός τουρισμός με τη βοήθεια της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας διεκδικούν την πρωτιά στο βάθρο των ψηφιακών εργαλείων που ορίζουν την ευρεία διάδοση του τουρισμού κάθε τόπου. Σύμφωνα με τα παραπάνω η ποιοτική έρευνα στη συγκεκριμένη μας πτυχιακή εργασία προσπαθεί να οδηγήσει τον αναγνώστη στην κατανόηση και επαλήθευση της τεχνολογικής ανάπτυξης στον τομέα τουρισμού αλλά και την κατανόηση των διάφορων τομέων του, κατά τη διάρκεια των χρόνων. Παράλληλα, δίνεται και ένα απτό παράδειγμα στο οποίο βασίστηκε και το πρακτικό κομμάτι της πτυχιακής εργασίας όπου συμπεριλαμβάνει έναν “οδηγό” εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας σε ένα χώρο το οποίο κάθε χρήστης, ανεξαρτήτως τοποθεσίας θα μπορεί να ζήσει την εμπειρία ξενάγησης στο συγκεκριμένο χώρο μόνο με τη χρήση του διαδικτύου. Τέλος, η παρούσα εργασία αναλύει πώς η χρήση της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας (VR & AR) επηρεάζουν τον τουρισμό στο μέγιστο δυνατό βαθμό και φυσικά, πώς έχει αλλάξει πλέον το «παιχνίδι» για την προσέγγιση του τουριστικού κοινού.

Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Ε > Εικονική πραγματικότητα
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ

Τουριστική ανάπτυξη
Εικονική πραγματικότητα
Τουρισμός - Μάρκετινγκ

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.