Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιαστεί το φαινόμενο της προπαγάνδας με τα εργαλεία της κατά τους παρελθοντικούς χρόνους αλλά και το μέλλον. Γίνεται εκτενής αναφορά σε ιστορικά γεγονότα που αντλήθηκαν από ισχύουσες πηγές χωρίς ανακρίβειες.
Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια της προπαγάνδας με όρους άλλα και παραδείγματα καθώς και ιστορικά γεγονότα που αφορούν κυρίως το παρελθόν. Γίνεται διαμερισμός των κατηγοριών της προπαγάνδας και χωρίζονται με βάση τα κίνητρα αλλά και τις προθέσεις.
Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην ελευθερία έκφρασης και πληροφόρησης αναλύοντας τα θετικά αλλά και τα αρνητικά της ελεύθερης έκφρασης σε όλα τα μέσα (τύπος, διαδίκτυο κ.λπ.).
Στο τρίτο κεφάλαιο φτάνουμε πλέον στην σύγχρονη προπαγάνδα και γίνεται ανάλυση στα σύγχρονα μέσα της όπως τα Μ.Μ.Ε. δημοσιογραφία και ραδιόφωνο που διεκπεραιώνονται με βάση τα τωρινά τους χαρακτηριστικά.
Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στις ψευδείς ειδήσεις και στη σύνδεσή τους με την προπαγάνδα. Αναλύονται οι έννοιες αλλά και οι στόχοι των ψευδών ειδήσεων. Όλες οι πτυχές που συνδέονται με τις ψεύτικες ειδήσεις όπως τηλεόραση και διαδίκτυο αναγράφονται λεπτομερώς. Στη συνέχεια γίνεται λόγος στις συνέπειες και στους τρόπους αντιμετώπισης των παραπάνω ειδήσεων.
Στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση στα εργαλεία προπαγάνδας όπως είναι η διαφήμιση και όλα τα παρεμφερή εργαλεία της. Δίνονται αρκετά χαρακτηριστικά παραδείγματα με σκοπό εύκολα να γίνεται αντιληπτή η προπαγάνδα μέσα από τη διαφήμιση.
Στο έκτο κεφάλαιο ερμηνεύεται η προπαγάνδα και η εισαγωγή της στις σύγχρονες επιχειρήσεις με πλήθος παραδειγμάτων. Συμπεριλαμβάνονται δημόσιες σχέσεις και διαφήμιση και οι τρόποι που είναι άρρηκτα συνδεμένες με την προπαγάνδα που επιχειρούν οι επιχειρησιακές μονάδες.