Μέθοδοι εισόδου σε διεθνείς αγορές. Το franchising και η εφαρμογή του

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μέθοδοι εισόδου σε διεθνείς αγορές. Το franchising και η εφαρμογή του

Ραυτόπουλος, Δημήτριος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2003-11-05

2003-11


Σε αυτήν την εργασία θα συνεισφέρουμε στην γνωριμία των ελληνικών επιχειρήσεων με κάποιες αρχές μάρκετινγκ και διεθνούς μάρκετινγκ. Κυρίως όμως θα ασχοληθούμε με ένα ιδιαίτερο κλάδο του μάρκετινγκ τις μεθόδους εισόδου στις διεθνείς αγορές και ιδιαίτερα για την μέθοδο του franchising, όπου θα αναφερθούμε σε γενικές αρχές, την ιστορία του, στους τομείς που διακρίνεται και τέλος θα δώσουμε τους βασικούς όρους του με τις σχετικές εξηγήσεις.

Ε > Εμπόριο
F > Franchising
Δ > Διεθνές εμπόριο
Ε > Εξωτερικό εμπόριο
Μ > Μάρκετινγκ
Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Σ > Σύμβαση Franchise (Λιανικό εμπόριο)
Δ > Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα
M > Marketing
Δ > Διεθνής αγορά

Franchising
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διεθνές μάρκετινγκ
Διεθνές εμπόριο
Εξαγωγές - Ελλάδα
Μάρκετινγκ
Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις
Διεθνής αγορά
Εξωτερικό εμπόριο
Σύμβαση Franchise (Λιανικό εμπόριο)
Εμπόριο
Marketing

Ελληνική γλώσσα

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.