Μέθοδοι εισόδου σε διεθνείς αγορές. Το franchising και η εφαρμογή του

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μέθοδοι εισόδου σε διεθνείς αγορές. Το franchising και η εφαρμογή του

Ραυτόπουλος, Δημήτριος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2003-11-05

2003-11


Σε αυτήν την εργασία θα συνεισφέρουμε στην γνωριμία των ελληνικών επιχειρήσεων με κάποιες αρχές μάρκετινγκ και διεθνούς μάρκετινγκ. Κυρίως όμως θα ασχοληθούμε με ένα ιδιαίτερο κλάδο του μάρκετινγκ τις μεθόδους εισόδου στις διεθνείς αγορές και ιδιαίτερα για την μέθοδο του franchising, όπου θα αναφερθούμε σε γενικές αρχές, την ιστορία του, στους τομείς που διακρίνεται και τέλος θα δώσουμε τους βασικούς όρους του με τις σχετικές εξηγήσεις.

Ε > Εμπόριο
F > Franchising
Δ > Διεθνές εμπόριο
Ε > Εξωτερικό εμπόριο
Μ > Μάρκετινγκ
Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Σ > Σύμβαση Franchise (Λιανικό εμπόριο)
Δ > Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα
M > Marketing
Δ > Διεθνής αγορά

Franchising
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διεθνές μάρκετινγκ
Διεθνές εμπόριο
Εξαγωγές - Ελλάδα
Μάρκετινγκ
Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις
Διεθνής αγορά
Εξωτερικό εμπόριο
Σύμβαση Franchise (Λιανικό εμπόριο)
Εμπόριο
Marketing

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)