Σε αυτήν την εργασία θα συνεισφέρουμε στην γνωριμία των ελληνικών επιχειρήσεων με κάποιες αρχές μάρκετινγκ και διεθνούς μάρκετινγκ. Κυρίως όμως θα ασχοληθούμε με ένα ιδιαίτερο κλάδο του μάρκετινγκ τις μεθόδους εισόδου στις διεθνείς αγορές και ιδιαίτερα για την μέθοδο του franchising, όπου θα αναφερθούμε σε γενικές αρχές, την ιστορία του, στους τομείς που διακρίνεται και τέλος θα δώσουμε τους βασικούς όρους του με τις σχετικές εξηγήσεις.
Ε > Εμπόριο
F > Franchising
Δ > Διεθνές εμπόριο
Ε > Εξωτερικό εμπόριο
Μ > Μάρκετινγκ
Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Σ > Σύμβαση Franchise (Λιανικό εμπόριο)
Δ > Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα
M > Marketing
Δ > Διεθνής αγορά
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Franchising
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διεθνές μάρκετινγκ
Διεθνές εμπόριο
Εξαγωγές - Ελλάδα
Μάρκετινγκ
Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις
Διεθνής αγορά
Εξωτερικό εμπόριο
Σύμβαση Franchise (Λιανικό εμπόριο)
Εμπόριο
Marketing
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)