Η συνειδητοποίηση ότι ο τουρισμός με την σύγχρονη μορφή του, είναι ένας πολύ σημαντικός κλάδος παραγωγικής δραστηριότητας για την Κρητική οικονομία, οδήγησε τον κρατικό φορέα αλλά και τοπικούς επιχειρηματίες να λάβουν μέτρα για να εκμεταλλευτούν καλύτερα τις οικονομικές και άλλες ωφέλειες ή χρησιμότητες που απορρέουν από αυτόν.
Η έρευνα που γίνεται στα πλαίσια της συγκεκριμένης εργασίας εξετάζει τις επιπτώσεις του τουρισμού στην οικονομία και την πολιτιστική κληρονομιά της Κρητικής κοινωνίας.
Εξετάζεται η σημασία του Διεθνούς τουρισμού με την ανάπτυξη της τουριστικής οικονομίας. Αναλυτικότερα εξετάζονται οι λόγοι που επέδρασαν στην ανάπτυξή του, τι συνέπειες έχει στην οικονομία και πως συμβάλλει στην ανάπτυξη της Κρήτης.
Εξετάζονται φυσικά και οικονομικά χαρακτηριστικά της οικονομίας της Κρήτης αλλά και έργα υποδομής του νησιού.
Ερευνάται η σημασία της τουριστικής διαφήμισης και τι κάνουν οι διάφοροι φορείς για αυτό.
Διερευνάται το φαινόμενο της εποχικότητας και τα μέτρα που προτείνονται για χειμερινό τουρισμό αλλά και εναλλακτικές μορφές τουρισμού για μια τουριστική περίοδο διάρκειας δώδεκα μηνών για το νησί της Κρήτης.
Ερευνάται ακόμα η προστασία του περιβάλλοντος. Ποια μέτρα λαμβάνονται προκειμένου να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα που δημιουργείται από την ανάπτυξη τουριστικής δραστηριότητας.
Εξετάζονται τέλος οι κοινωνικές και πολιτιστικές επιπτώσεις στην Κρήτη, καθώς και μέτρα που λαμβάνονται από επιχειρηματίες στο χώρο του τουρισμού, για την μείωση των αρνητικών επιπτώσεων του.
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να δώσει στον αναγνώστη μια ολοκληρωμένη εικόνα για την τουριστική κατάσταση που επικρατεί στην Κρήτη καθώς και τις συνέπειες του, αλλά παράλληλα να τον κάνει να συνειδητοποιήσει την οικονομική σημασία του σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, επισημαίνοντας ταυτόχρονα τις υποχρεώσεις που δημιουργεί η ανάπτυξη του σε ένα νησί όπως είναι η Κρήτη.
Τ > Τουριστική οικονομία
Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Δ > Διαφήμιση - Τουριστικό εμπόριο
Π > Πολιτιστική ανάπτυξη
Ο > Οικονομική ανάπτυξη - Ελλάδα
Τ > Τουριστική υποδομή
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Π > Περιβάλλον - Προστασία
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Πολιτιστική ανάπτυξη
Διαφήμιση - Τουριστικό εμπόριο
Τουριστική οικονομία
Τουριστική ανάπτυξη
Οικονομική ανάπτυξη - Ελλάδα
Τουριστική υποδομή
Περιβάλλον - Προστασία
Τουριστικό μάρκετινγκ
Τουρισμός - Ελλάδα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)