Ο σύγχρονος άνθρωπος των αναπτυγμένων χωρών ζει σε μια οργανωμένη καταναλωτική κοινωνία. Είναι περιτριγυρισμένος από διάφορα αγαθά τα οποία καλείται να καταναλώσει και να καλύψει τις ανάγκες του, τόσο τις πρωτογενείς όσο και τις δευτερογενείς. Ωστόσο, τα μηνύματα που δέχεται καθημερινά από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, δεν στοχεύουν μόνο στην ενημέρωση και κάλυψη των αναγκών του αλλά και στην αλλαγή του τρόπου ζωής. Πολλά άτομα μπαίνουν στην διαδικασία να ακολουθήσουν τις προτάσεις που παρουσιάζουν ώστε να αποκτήσουν τον επιθυμητό τρόπο ζωής και τα αντικείμενα – σύμβολα που το καταδεικνύουν.
Το παρακάτω σύγγραμμα αναφέρεται στο life style όπως το λάνσαρε το περιοδικό «ΚΛΙΚ» στα μέσα της δεκαετίας του ‘80. Με αφορμή ένα από τα πρώτα τεύχη του περιοδικού θα προσπαθήσω να ανιχνεύσω τα στοιχεία εκείνα που χαρακτηρίζουν και το σύγχρονο lifestyle. (πως μέσω αυτών παρουσιάζεται ο τρόπος ζωής και αν αυτά που προβάλλονται μέσα από τα συγκεκριμένα περιοδικά βρίσκουν ανταπόκριση από το Ελληνικό κοινό).
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Τ > Τύπος - Ελλάδα
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Τύπος - Ελλάδα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Καταναλωτική συμπεριφορά
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)