Life style περιοδικά. Έρευνα από την εμφάνιση και τη διάδοση τους στο Ελληνικό κοινό. Η περίπτωση του περιοδικού «ΚΛΙΚ»

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Life style περιοδικά. Έρευνα από την εμφάνιση και τη διάδοση τους στο Ελληνικό κοινό. Η περίπτωση του περιοδικού «ΚΛΙΚ»

Λαζάκη, Ζωή

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2004-10-22

2004-10


Ο σύγχρονος άνθρωπος των αναπτυγμένων χωρών ζει σε μια οργανωμένη καταναλωτική κοινωνία. Είναι περιτριγυρισμένος από διάφορα αγαθά τα οποία καλείται να καταναλώσει και να καλύψει τις ανάγκες του, τόσο τις πρωτογενείς όσο και τις δευτερογενείς. Ωστόσο, τα μηνύματα που δέχεται καθημερινά από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, δεν στοχεύουν μόνο στην ενημέρωση και κάλυψη των αναγκών του αλλά και στην αλλαγή του τρόπου ζωής. Πολλά άτομα μπαίνουν στην διαδικασία να ακολουθήσουν τις προτάσεις που παρουσιάζουν ώστε να αποκτήσουν τον επιθυμητό τρόπο ζωής και τα αντικείμενα – σύμβολα που το καταδεικνύουν. Το παρακάτω σύγγραμμα αναφέρεται στο life style όπως το λάνσαρε το περιοδικό «ΚΛΙΚ» στα μέσα της δεκαετίας του ‘80. Με αφορμή ένα από τα πρώτα τεύχη του περιοδικού θα προσπαθήσω να ανιχνεύσω τα στοιχεία εκείνα που χαρακτηρίζουν και το σύγχρονο lifestyle. (πως μέσω αυτών παρουσιάζεται ο τρόπος ζωής και αν αυτά που προβάλλονται μέσα από τα συγκεκριμένα περιοδικά βρίσκουν ανταπόκριση από το Ελληνικό κοινό).

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Τ > Τύπος - Ελλάδα

Τύπος - Ελλάδα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)