Λογότυπα, μάρκες και προτιμήσεις καταναλωτών

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Λογότυπα, μάρκες και προτιμήσεις καταναλωτών

Βαλλιάνου, Ναταλία - Γαλάτια Δ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2020

2020


Στην εποχή που ζούμε, ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις μάρκες είναι πιο έντονος σε αντίθεση με άλλες εποχές. Το γεγονός αυτό, οδηγεί τις εταιρείες να δημιουργήσουν ένα αναγνωρίσιμο λογότυπο ώστε να μπορούν να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες μάρκες που υπάρχουν στην αγορά. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, αποσκοπεί στο να αναλύσει σε βάθος τον ορισμό της μάρκας και γενικότερα την έννοια του λογότυπου. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται μελέτη για τις προτιμήσεις των καταναλωτών στον τομέα της ένδυσης και στον τρόπο που τις επηρεάζουν οι δημοφιλής μάρκες και οι Fast Fashion εταιρείες. Έπειτα, ακολουθεί μια SWOT και μια PESTEL ανάλυση για μια εταιρεία που τα τελευταία χρόνια λόγω της γρήγορης παραγωγής και των οικονομικών τιμών, αγαπούν να επιλέγουν οι σύγχρονοι καταναλωτές. Τέλος, από την διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας με την δημιουργία ερωτηματολογίου σε δείγμα Ελλήνων καταναλωτών, φαίνεται πως τα αναγνωρίσιμα λογότυπα επηρεάζουν τις αγοραστικές συμπεριφορές των καταναλωτών ενώ παράλληλα, δημοφιλής εταιρείες γρήγορης μόδας και παραγωγής λόγω της χαμηλής ποιότητας των υλικών παραγωγής που χρησιμοποιούν δεν προτιμώνται.

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Ε > Εμπορικά σήματα

Εμπορικά σήματα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.