Λογότυπα, μάρκες και προτιμήσεις καταναλωτών

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Λογότυπα, μάρκες και προτιμήσεις καταναλωτών

Βαλλιάνου, Ναταλία - Γαλάτια Δ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2020

2020


Στην εποχή που ζούμε, ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις μάρκες είναι πιο έντονος σε αντίθεση με άλλες εποχές. Το γεγονός αυτό, οδηγεί τις εταιρείες να δημιουργήσουν ένα αναγνωρίσιμο λογότυπο ώστε να μπορούν να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες μάρκες που υπάρχουν στην αγορά. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, αποσκοπεί στο να αναλύσει σε βάθος τον ορισμό της μάρκας και γενικότερα την έννοια του λογότυπου. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται μελέτη για τις προτιμήσεις των καταναλωτών στον τομέα της ένδυσης και στον τρόπο που τις επηρεάζουν οι δημοφιλής μάρκες και οι Fast Fashion εταιρείες. Έπειτα, ακολουθεί μια SWOT και μια PESTEL ανάλυση για μια εταιρεία που τα τελευταία χρόνια λόγω της γρήγορης παραγωγής και των οικονομικών τιμών, αγαπούν να επιλέγουν οι σύγχρονοι καταναλωτές. Τέλος, από την διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας με την δημιουργία ερωτηματολογίου σε δείγμα Ελλήνων καταναλωτών, φαίνεται πως τα αναγνωρίσιμα λογότυπα επηρεάζουν τις αγοραστικές συμπεριφορές των καταναλωτών ενώ παράλληλα, δημοφιλής εταιρείες γρήγορης μόδας και παραγωγής λόγω της χαμηλής ποιότητας των υλικών παραγωγής που χρησιμοποιούν δεν προτιμώνται.

Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Ε > Εμπορικά σήματα

Εμπορικά σήματα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)