Στην εποχή που ζούμε, ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις μάρκες είναι πιο έντονος σε αντίθεση με άλλες εποχές. Το γεγονός αυτό, οδηγεί τις εταιρείες να δημιουργήσουν ένα αναγνωρίσιμο λογότυπο ώστε να μπορούν να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες μάρκες που υπάρχουν στην αγορά. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, αποσκοπεί στο να αναλύσει σε βάθος τον ορισμό της μάρκας και γενικότερα την έννοια του λογότυπου. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται μελέτη για τις προτιμήσεις των καταναλωτών στον τομέα της ένδυσης και στον τρόπο που τις επηρεάζουν οι δημοφιλής μάρκες και οι Fast Fashion εταιρείες. Έπειτα, ακολουθεί μια SWOT και μια PESTEL ανάλυση για μια εταιρεία που τα τελευταία χρόνια λόγω της γρήγορης παραγωγής και των οικονομικών τιμών, αγαπούν να επιλέγουν οι σύγχρονοι καταναλωτές. Τέλος, από την διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας με την δημιουργία ερωτηματολογίου σε δείγμα Ελλήνων καταναλωτών, φαίνεται πως τα αναγνωρίσιμα λογότυπα επηρεάζουν τις αγοραστικές συμπεριφορές των καταναλωτών ενώ παράλληλα, δημοφιλής εταιρείες γρήγορης μόδας και παραγωγής λόγω της χαμηλής ποιότητας των υλικών παραγωγής που χρησιμοποιούν δεν προτιμώνται.