Η παγκόσμια αγορά αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων και οι τρόποι προώθησης των ελληνικών αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων στη διεθνή αγορά

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η παγκόσμια αγορά αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων και οι τρόποι προώθησης των ελληνικών αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων στη διεθνή αγορά

Γεωργιάδου, Ευτυχία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2004-11

2004-11


Η αγορά αγροτικών προϊόντων και κατ’ επέκταση των αγροτικά τυποποιημένων προϊόντων έχει ιδιαίτερη σημασία για την εθνική αλλά και παγκόσμια οικονομία. Όπως η Ελλάδα, όλες οι χώρες ανά τον κόσμο αναζητούν τρόπους ανάπτυξης του αγροτικού κλάδου τόσο σε επίπεδο παραγωγής όσο και κατ’ επέκταση σε επίπεδο εισαγωγών και εξαγωγών. Στην παρούσα εργασία αναλύεται η παγκόσμια αγορά αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων, η ελληνική αγορά αγροτικών προϊόντων καθώς και οι τρόποι προώθησης των ελληνικών αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων στη διεθνή αγορά. Αναλυτικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια σύντομη περιγραφή στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου, με αναφορά στο Γύρο της Ουρουγουάης και στο Γύρο Doha με τα αποτελέσματα των διαπραγματεύσεων και τις συνέπειες τους στην ελληνική αλλά και παγκόσμια αγορά των αγροτικών προϊόντων. Επίσης, παρουσιάζονται οι παγκόσμιες αποδόσεις των αγροτικών προϊόντων για το 1999 και το 2000. Παράλληλα αναλύονται και οι παγκόσμιες εισαγωγές και εξαγωγές κατά τα συγκεκριμένα έτη, με σύγκριση των εισαγωγών και εξαγωγών αγροτικών προϊόντων των μεγαλύτερων παγκοσμίων δυνάμεων. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η σημασία του αγροτικού τομέα για την εθνική μας οικονομία με αναφορά της συμβολής του κλάδου αυτού στην απασχόληση και στη συμμετοχή στο ΑΕΠ. Παράλληλα αναλύεται πλήρως η υφιστάμενη κατάσταση της ελληνικής γεωργίας. Επίσης γίνεται μια αναφορά γενικά στον όρο των αγροτικών προϊόντων καθώς και των βιολογικών αγροτικών προϊόντων. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι ελληνικές εξαγωγές των αγροτικών προϊόντων, με αναφορά στα αγροτικά προϊόντα που συμμετέχουν με μεγαλύτερα ποσοστά. Τέλος γίνεται μια σύντομη αναφορά στο αγροτικό πρόβλημα. Στο τρίτο κεφάλαιο δίνεται ο ορισμός και η σημασία του αγροτικού μάρκετινγκ για την ανάπτυξη του αγροτικού κλάδου. Στο κεφάλαιο αυτό παρουσιάζεται το μίγμα μάρκετινγκ των τυποποιημένων αγροτικών προϊόντων με ανάλυση του κάθε στοιχείου του μίγματος. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο στοιχείο προώθηση του μίγματος μάρκετινγκ. Ειδικότερα παρουσιάζονται οι τρόποι προώθησης που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους στη διεθνή αγορά.

Π > Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου
Γ > Γεωργικά προϊόντα
Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα

Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Εξαγωγές - Ελλάδα
Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου
Γεωργικά προϊόντα

Ελληνική γλώσσα

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.