δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
Ανταγωνιστικότητα, στρατηγική και ελληνικό τουριστικό προϊόν
Στην εργασία αυτή αναλύεται ο ανταγωνισμός, ο οποίος αποτελεί απαραίτητο συστατικό στοιχείο σε μια αγορά που δεν μπορεί να καλυφθεί μόνο από μία επιχείρηση. Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να είναι σε θέση να εντοπίσει τις δυνάμεις και τις αδυναμίες των ανταγωνιστών. Γίνεται επεξεργασία των παραγόντων που προσδιορίζουν την ανταγωνιστική θέση της επιχείρησης ώστε να αποκτήσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Γίνεται ανάλυση των πέντε δυνάμεων του Porter που μαζί προσδιορίζουν την ένταση του ανταγωνισμού και την κερδοφορία του κλάδου.
Υπάρχει όμως και δημιουργία στρατηγικών εξαιτίας του ανταγωνισμού. Βασικός στόχος της στρατηγικής είναι η δημιουργία και η ενίσχυση μιας μακροχρόνιας ανταγωνιστικής θέσης στην αγορά. Οι ανταγωνιστικές κινήσεις μέσω των στρατηγικών που προσδιόρισε ο Porter είναι τρεις. Σήμερα όμως έχουν συμπληρωθεί από κάποιους θεωρητικούς και είναι πέντε. Κάθε μια από αυτές συνεπάγεται μια εντελώς διαφορετική θεώρηση της οργανωτικής δομής της επιχείρησης, των ικανοτήτων που θα αναπτύξει αλλά και της φιλοσοφίας για να αντιμετωπίσει τους ανταγωνιστές.
Τέλος, θα γίνει περιγραφή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, της εξέλιξής του, θα αναλυθεί η ζήτηση του και οι παράγοντες που το επηρεάζουν, καθώς και μια ανάλυσή του για τη ζήτηση και τη διαμόρφωσή του μελλοντικά. Με την διαδικασία του σχεδίου δράσης θα καθοριστούν στρατηγικές που δημιουργούνται για να γίνει ανταγωνιστικό το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.
*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.
Ανταγωνιστικότητα, στρατηγική και ελληνικό τουριστικό προϊόν
Ανταγωνιστικότητα, στρατηγική και ελληνικό τουριστικό προϊόν
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.