Η παρουσίαση των δημοσκοπήσεων κατά την προεκλογική περίοδο του 2004 στον τύπο. Σύγκριση της παρουσίασης της υπεροχής κάθε κόμματος μέσα από δημοσιεύματα σε εφημερίδες διαφορετικού ιδεολογικού πολιτικού προσανατολισμού.
Η παρουσίαση των δημοσκοπήσεων κατά την προεκλογική περίοδο του 2004 στον τύπο. Σύγκριση της παρουσίασης της υπεροχής κάθε κόμματος μέσα από δημοσιεύματα σε εφημερίδες διαφορετικού ιδεολογικού πολιτικού προσανατολισμού.
Η παρούσα εργασία ασχολείται με τον τρόπο που παρουσιάστηκαν επιλεγμένες δημοσκοπήσεις από εφημερίδες διαφορετικού ιδεολογικού προσανατολισμού κατά την προεκλογική περίοδο των βουλευτικών εκλογών του 2004. Το κεντρικό ερευνητικό ερώτημα είναι το εξής: Σε ποιο βαθμό παρουσιάζουν οι εφημερίδες διαφορετικού ιδεολογικού-πολιτικού προσανατολισμού από διαφορετική οπτική γωνία τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων. Ως συνέχεια του ερευνητικού ερωτήματος, διατυπώνεται η εξής κεντρική υπόθεση: οι εφημερίδες μεροληπτούν φανερά υπέρ του κόμματος που υποστηρίζει η πολιτική γραμμή τους, γεγονός που διαφαίνεται και στον τρόπο παρουσίασης και ανάλυσης των αποτελεσμάτων των δημοσκοπήσεων. Για να εξεταστεί η εγκυρότητα της παραπάνω υπόθεσης, εξετάζονται με τη μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου στην εμπειρική μελέτη πέντε δημοσκοπήσεις: οι δύο από αυτές ήταν οι ίδιες δημοσκοπήσεις που παρουσιάστηκαν και από τις δύο εφημερίδες.
Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Π > Πολιτική
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Πολιτική
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)