Η παρουσίαση των δημοσκοπήσεων κατά την προεκλογική περίοδο του 2004 στον τύπο. Σύγκριση της παρουσίασης της υπεροχής κάθε κόμματος μέσα από δημοσιεύματα σε εφημερίδες διαφορετικού ιδεολογικού πολιτικού προσανατολισμού.

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η παρουσίαση των δημοσκοπήσεων κατά την προεκλογική περίοδο του 2004 στον τύπο. Σύγκριση της παρουσίασης της υπεροχής κάθε κόμματος μέσα από δημοσιεύματα σε εφημερίδες διαφορετικού ιδεολογικού πολιτικού προσανατολισμού.

Γρατσάνη, Άννα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2005-05-30

2005-05


Η παρούσα εργασία ασχολείται με τον τρόπο που παρουσιάστηκαν επιλεγμένες δημοσκοπήσεις από εφημερίδες διαφορετικού ιδεολογικού προσανατολισμού κατά την προεκλογική περίοδο των βουλευτικών εκλογών του 2004. Το κεντρικό ερευνητικό ερώτημα είναι το εξής: Σε ποιο βαθμό παρουσιάζουν οι εφημερίδες διαφορετικού ιδεολογικού-πολιτικού προσανατολισμού από διαφορετική οπτική γωνία τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων. Ως συνέχεια του ερευνητικού ερωτήματος, διατυπώνεται η εξής κεντρική υπόθεση: οι εφημερίδες μεροληπτούν φανερά υπέρ του κόμματος που υποστηρίζει η πολιτική γραμμή τους, γεγονός που διαφαίνεται και στον τρόπο παρουσίασης και ανάλυσης των αποτελεσμάτων των δημοσκοπήσεων. Για να εξεταστεί η εγκυρότητα της παραπάνω υπόθεσης, εξετάζονται με τη μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου στην εμπειρική μελέτη πέντε δημοσκοπήσεις: οι δύο από αυτές ήταν οι ίδιες δημοσκοπήσεις που παρουσιάστηκαν και από τις δύο εφημερίδες.

Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Π > Πολιτική

Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Πολιτική

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.