Η συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη αποτελεί ένα αναλυτικό marketing plan, το οποίο αποφασίσαμε να το εστιάσουμε στην αγορά των βιολογικών καλλυντικών και συγκεκριμένα σε ένα ειδικό είδος καλλυντικών με βάση παραγωγής τους, τη μαστίχα Χίου. Η εταιρία είναι η ελληνική εταιρία Bioplasis, η αγορά με την οποία θα ασχοληθούμε είναι η Ελλάδα και τα προϊόντα, τα οποία αποτέλεσαν σημείο αναφοράς όπως προαναφέραμε είναι τα καλλυντικά με βασικό συστατικό τους τη μαστίχα Χίου, ελαιόλαδο, χυμοί φρούτων. Για τις ανάγκες της μελέτης θα εστιάσουμε μόνο στην προϊοντική περιοχή των αντρικών καλλυντικών και θα θεωρήσουμε ότι η εταιρία θέλει να τοποθετήσει στην αγορά ένα νέο σαμπουάν που επιδρά ευεργετικά στα αντρικά μαλλιά και έχει σαν βάση της τη μαστίχα (για παράδειγμα σαμπουάν κατά της πιτυρίδας για καθημερινή χρήση).
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Κ > Καλλυντικά
Ε > Επιχειρηματικά σχέδια
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Καλλυντικά
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Επιχειρηματικά σχέδια
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)