Επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξης μιας επιχείρησης (BIOPLASIS)

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Επιχειρηματικό σχέδιο ανάπτυξης μιας επιχείρησης (BIOPLASIS)

Τσακηρίδου, Χαρίκλεια

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2020

2020


Η συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη αποτελεί ένα αναλυτικό marketing plan, το οποίο αποφασίσαμε να το εστιάσουμε στην αγορά των βιολογικών καλλυντικών και συγκεκριμένα σε ένα ειδικό είδος καλλυντικών με βάση παραγωγής τους, τη μαστίχα Χίου. Η εταιρία είναι η ελληνική εταιρία Bioplasis, η αγορά με την οποία θα ασχοληθούμε είναι η Ελλάδα και τα προϊόντα, τα οποία αποτέλεσαν σημείο αναφοράς όπως προαναφέραμε είναι τα καλλυντικά με βασικό συστατικό τους τη μαστίχα Χίου, ελαιόλαδο, χυμοί φρούτων. Για τις ανάγκες της μελέτης θα εστιάσουμε μόνο στην προϊοντική περιοχή των αντρικών καλλυντικών και θα θεωρήσουμε ότι η εταιρία θέλει να τοποθετήσει στην αγορά ένα νέο σαμπουάν που επιδρά ευεργετικά στα αντρικά μαλλιά και έχει σαν βάση της τη μαστίχα (για παράδειγμα σαμπουάν κατά της πιτυρίδας για καθημερινή χρήση).

Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Κ > Καλλυντικά
Ε > Επιχειρηματικά σχέδια

Καλλυντικά
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Επιχειρηματικά σχέδια

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.