Τα χαρακτηριστικά και η αγοραστική συμπεριφορά του διεθνούς βιομηχανικού καταναλωτή

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Τα χαρακτηριστικά και η αγοραστική συμπεριφορά του διεθνούς βιομηχανικού καταναλωτή

Τσιμιλιώτη, Γαρυφαλλιά

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2004-04

2004-04


Το βιομηχανικό μάρκετινγκ εξετάζει επιχειρήσεις από τους ακόλουθους τομείς: βιομηχανίας, βιοτεχνίας, οικοδομών, γεωργικών επιχειρήσεων, δασών, ορυκτών, προϊόντων θαλάσσης, ως και ξενοδοχείων, εστιατορίων, τραπεζών, ασφαλιστικών οργανισμών, νοσοκομείων, κλπ. που προμηθεύονται πρώτες ύλες και προϊόντα για τις επιχειρήσεις τους, για να προσφέρουν προϊόντα ή υπηρεσίες στο κοινό. Σ’ αυτά μπορεί να προστεθούν τα καταστήματα λιανικής και χονδρικής πώλησης που είναι αγοραστές βιομηχανικών προϊόντων, οι εταιρίες κοινής ωφέλειας και οι συγκοινωνίες. Οι παραπάνω μορφές επιχειρήσεων αποτελούν την κατηγορία των αγοραστών βιομηχανικών αγαθών ή των βιομηχανικών καταναλωτών. Το πρώτο κεφάλαιο θα περιλαμβάνει γενικότερες έννοιες όπως είναι οι κατηγορίες των βιομηχανικών αγορών / πελατών / προϊόντων καθώς και στην συνέχεια θα γίνει ανάλυση των γενικότερων χαρακτηριστικών του βιομηχανικού καταναλωτή. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα προσδιορίσουμε τα στάδια για την λήψη μιας αγοραστικής απόφασης, την μεταγοραστική συμπεριφορά, τον ρόλο της διοίκησης και πιο συγκεκριμένα του κέντρου αγοραστικών αποφάσεων (Κ.Α.Α.), καθώς και τους παράγοντες που επηρεάζουν την μονάδα λήψεως αποφάσεων και την επιλογή των προμηθευτών. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο, με την βοήθεια του διεθνούς μάρκετινγκ θα δούμε πώς προσαρμόζεται ένα προϊόν στις διεθνείς απαιτήσεις, πως προβάλλεται στην διεθνή αγορά και πως επηρεάζεται από τις διεθνείς εξελίξεις. Οι κυριότεροι λόγοι για την διαφοροποίηση αυτή είναι : η οικονομία, οι κλιματολογικές συνθήκες, η κουλτούρα, οι πολιτικές πεποιθήσεις, τα ήθη και έθιμα, η θρησκεία καθώς και οι διεθνείς εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, κ.α.

Β > Βιομηχανία και εμπόριο
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις

Βιομηχανία και εμπόριο
Επιχειρήσεις
Μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά

Ελληνική γλώσσα

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.