Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι η διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην ψηφιακή αφήγηση και την εκπαίδευση. Η εργασία μελετά, τον βαθμό που αξιοποιείται η τεχνολογία στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και το πως η εφαρμογή μιας ψηφιακής αφήγησης μπορεί να λειτουργήσει θετικά, ως προς την εκμάθηση και την κατανόηση πληροφοριών από τους εκπαιδευόμενους. Αναφέρονται επίσης, τα στάδια που απαιτούνται, για την δημιουργία μιας ψηφιακής ιστορίας. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η διαδικασία δημιουργίας του βίντεο, με περιεχόμενο που αφορά την κλιματική αλλαγή, και τους τρόπους αντιμετώπισής της. Η συγκεκριμένη ψηφιακή αφήγηση απευθύνεται σε παιδιά μικρότερης ηλικίας και έχει ως σκοπό, την ευαισθητοποίησή τους σχετικά, με τις αλλαγές που παρατηρούμε στον πλανήτη μας.
Για την δημιουργία της ψηφιακής αφήγησης χρησιμοποιήθηκαν προγράμματα όπως το Inkscape για τη δημιουργία των χαρακτήρων, το Adobe Animate για τον σχεδιασμό των γραφικών και το Openshot για τη σύνθεση του τελικού βίντεο.
Ψ > Ψηφιακή τεχνολογία
Ψ > Ψηφιακές επικοινωνίες
Κ > Κλιματολογικές αλλαγές
Γ > Γραφικά - Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
Ψ > Ψηφιακό βίντεο
Ε > Εκπαίδευση
Κ > Κινούμενα σχέδια
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Ψηφιακό βίντεο
Εκπαίδευση
Γραφικά - Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
Κλιματολογικές αλλαγές
Ψηφιακές επικοινωνίες
Κινούμενα σχέδια
Ψηφιακή τεχνολογία
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)