Η πολυεθνική επιχείρηση Volkswagen και ο στρατηγικός σχεδιασμός marketing στην ελληνική αγορά

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η πολυεθνική επιχείρηση Volkswagen και ο στρατηγικός σχεδιασμός marketing στην ελληνική αγορά

Λαδόπουλος, Ανδρέας Τ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2004-04

2004-04


Όλες οι επιχειρήσεις, πόσο μάλλον οι πολυεθνικές, για να επιτύχουν τον σκοπό τους και να καταξιωθούν στον χώρο που δραστηριοποιούνται οφείλουν και πρέπει να σχεδιάζουν τον τρόπο ανάπτυξης τους και να λειτουργούν οργανωμένα. Η διαδικασία αυτή υλοποιείται επιτυχώς μέσω του κατάλληλου στρατηγικού σχεδιασμού marketing που θα ακολουθήσει η κάθε εταιρεία. Η παρούσα λοιπόν πτυχιακή εργασία επιχειρεί να αναλύσει τη λειτουργία της πολυεθνικής επιχείρησης Volkswagen καθώς και να εξετάσει το στρατηγικό σχεδιασμό marketing της επιχείρησης αυτής στην ελληνική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της πτυχιακής αυτής εργασίας γίνεται αρχικά μνεία στο εσωτερικό περιβάλλον της εταιρείας Volkswagen, δηλαδή στον τρόπο λειτουργίας της, στις δραστηριότητές της παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα και στις γενικές κατηγορίες marketing της εταιρείας (4P’s), οι οποίες είναι τα προϊόντα της εταιρείας, η διανομή αυτών, η προώθηση και η τιμή τους στην Ελληνική αγορά. Επιπρόσθετα, διερευνούμε τον τομέα της παραγωγής και της ζήτησης των προϊόντων και αναλύουμε το κάθε προϊόν ξεχωριστά, ως προς την λειτουργικότητά του, τις τεχνολογικές καινοτομίες που εφαρμόζονται σε αυτό, την τιμή και τον κύκλο ζωής του. Το τελευταίο περιλαμβάνει την εισαγωγή, την ανάπτυξη, την ωριμότητα, και την κάμψη του προϊόντος σε συνδυασμό με τη συμπεριφορά της εταιρείας σε κάθε μία από τις προαναφερθείσες φάσεις του κύκλου ζωής καθενός προϊόντος. Τέλος, θα αναφερθούμε στις συνθήκες της Ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου και στη συμπεριφορά της εταιρείας Volkswagen, όσον αφορά την ύπαρξη ανταγωνισμού στην Ελλάδα.

Ε > Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Α > Ανταγωνισμός
Α > Αυτοκίνητα - Βιομηχανία και εμπόριο
Ε > Επιχειρησιακός προγραμματισμός
Π > Πολυεθνικές εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός

Επιχειρησιακός προγραμματισμός
Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Ανταγωνισμός
Πολυεθνικές εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση
Στρατηγικός σχεδιασμός
Αυτοκίνητα - Βιομηχανία και εμπόριο

Ελληνική γλώσσα

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.