Έρευνα για τη συχνότητα και τα είδη ηλεκτρονικών αγορών από φοιτητές

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Έρευνα για τη συχνότητα και τα είδη ηλεκτρονικών αγορών από φοιτητές

Γερμενή, Πηνελόπη
Βαρσαμίδου, Άννα-Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2021-03

2021-03


Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τη ραγδαία εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου παράλληλα με την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά των ατόμων. Γίνεται περισσότερη αναφορά στην εφηβική και νεανική αλληλεπίδραση μέσω του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών αγορών. Ο βασικός σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση της συχνότητας και των ειδών των ηλεκτρονικών αγορών από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας όλων των τμημάτων και βαθμίδων καθώς και η εξαγωγή συμπερασμάτων. Για την εκπλήρωση του σκοπού της παρούσας εργασίας έγινε διευρυμένη ανασκόπηση και μελέτη ελληνικής και ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας. Ταυτόχρονα, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με πρωτογενή δεδομένα μέσω της ηλεκτρονικής αποστολής ερωτηματολογίων στους φοιτητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Μετά από τη συγκέντρωση των 222 (διακοσίων είκοσι δύο) ερωτηματολογίων, έγινε χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS με τα κατάλληλα στατιστικά τεστ για την επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων. Σύμφωνα με τα κυριότερα αποτελέσματα της έρευνας, οι νέοι χρησιμοποιούν καθημερινά το διαδίκτυο 3 με 4 ώρες με ποσοστό 32,88% έναντι των άλλων επιλογών με χαμηλότερες τιμές, ωστόσο η συχνότητα των ηλεκτρονικών αγορών γίνεται σε μέτριο βαθμό με ποσοστό 36,49% σε σχέση με τις επιλογές που σημείωσαν μεγαλύτερες τιμές, καθώς προκύπτει ότι δεν υπάρχει απόλυτη εμπιστοσύνη προς τις ηλεκτρονικές αγορές. Τέλος, υπάρχει μία ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με τα είδη που επιλέγουν για αγορά οι φοιτητές αλλά και τους παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των συγκεκριμένων φοιτητών.

Δ > Δειγματοληψία (Στατιστική)
Κ > Καταναλωτές
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Δειγματοληψία (Στατιστική)
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Καταναλωτές
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Διαδίκτυο (Internet)
Καταναλωτική συμπεριφορά

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.